افزونه جلالی را نصب کنید.
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان:

افزایش ۴۴ درصدی تخلیه کالای اساسی در بندرشهید رجایی/تخلیه ۴۵۲ هزارو ۳۳۸ تن روغن خوراکی

  • کد خبر : 5303
  • 12 مهر 1400 - 18:34
افزایش ۴۴ درصدی تخلیه کالای اساسی در بندرشهید رجایی/تخلیه ۴۵۲ هزارو ۳۳۸ تن روغن خوراکی
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: طی شش ماهه امسال یک میلیون و 556 هزارو 63 تن کالای اساسی در بندرشهید رجایی تخلیه شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 44 درصد افزایش داشته است.

به گزارش روابط عمومی بنادر و دریانوردی هرمزگان، “علی رضا محمدی کرجی ران” اظهارداشت: کالاهای اساسی توسط ۳۳ کشتی تخلیه شده که از این میزان ۱۵ کشتی با ۴۵۲ هزارو ۳۳۸ تن به روغن خوراکی اختصاص دارد.

وی عمده این کالاها را شامل روغن نباتی، برنج، ذرت، شکر، کنجاله سویا ،کود، گندم و جو اعلام کرد و ادامه داد: در این مدت ۴۰۰ هزار و ۶۱۶ تن گندم توسط شش کشتی تخلیه شده است.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی، میزان تخلیه شکر در این مدت یادشده را ۳۱۵ هزارو ۷۵۱ تن اعلام کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۶۰ درصد افزایش را نشان می دهد.

محمدی کرجی ران افزود: در سال جاری ۳۱ هزار و ۴۲۰ تن  برنج و همچنین ۹۴ هزار و ۴۹۸ تن کود توسط کشتی های کالاهای اساسی در بندر شهید رجایی تخلیه شد.

بندر شهید رجایی با اختصاص تعداد ۶ پست اسکله ویژه کالای اساسی، بهره گیری از تعداد ۱۵ باب انبار مسقف به مساحت۱۳۰هزار متر مربع با ظرفیت بالغ بر ۳۵۰ هزار تن، محوطه بارانداز به مساحت ۹۰ هزار متر مربع و ظرفیت ۱۰۰ هزار تن انواع کالاهای اساسی فله خشک و همچنین تعداد ۳ پایانه نگهداری فرآورده های روغن خوراکی به ظرفیت ۳۷۰ هزار تن یکی از مهم ترین مبادی ورودی کالای اساسی کشور به شمار می آید.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=5303

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها