افزونه جلالی را نصب کنید.

برنامه‌های هیئت رزمندگان اسلام هرمزگان در دهه آخر صفر اعلام شد

  • کد خبر : 5321
  • 12 مهر 1400 - 18:44
برنامه‌های هیئت رزمندگان اسلام هرمزگان در دهه آخر صفر اعلام شد
رئیس هیئت رزمندگان اسلام هرمزگان از برگزاری مراسم عزاداری دهه آخر صفر به مناسبت رحلت رسول عظیم‌الشأن اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) خبر داد.

غلام احمدی‌پناه نخلی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: مراسم ایام پایانی ماه صفر به مناسبت رحلت رسول عظیم‌الشأن اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و حضرت ثامن‌الحجج، امام رضا(ع) از امشب، ۱۲ مهرماه، ساعت ۱۹، در مسجد جامع بندرعباس آغاز می‌شود و به مدت ۳ شب ادامه دارد.

وی افزود: همچنین این مراسم در صبح روز سه‌شنبه، ۱۳ مهرماه مصادف با رحلت جان‌گداز رسول مکرم اسلام حضرت محمد(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و در روز پنجشنبه ۱۵ مهرماه، مصادف با شهادت امام رضا(ع) ساعت ۹:۳۰ صبح برگزار می‌شود. عزاداران عزیز در این مراسم از ولیمه کریمانه امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) متنعم خواهند شد.

رئیس هیئت رزمندگان اسلام هرمزگان تصریح کرد: حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی طائب و حجت‌الاسلام‌والمسلمین نصرتی از سخنرانان این مراسم هستند. در این مراسم که به معرفی اخلاق نیکوی پیامبر اکرم(ع) و همچنین زندگی و روش و سیره ائمه اطهار(ع) پرداخته می‌شود، مداحان اهل بیت(ع) استان نیز به نوحه‌سرایی و مدیحه‌سرایی خواهند پرداخت.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=5321

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها