افزونه جلالی را نصب کنید.

یک هفته عزای عمومی برای مسؤولان به سبب رتبه اول بیکاری هرمزگان در کشور اعلا م شود

  • کد خبر : 5318
  • 12 مهر 1400 - 18:42
یک هفته عزای عمومی برای مسؤولان به سبب رتبه اول بیکاری هرمزگان در کشور اعلا م شود
امام جمعه بندرخمیر با اشاره به آمار بیکاری در هرمزگان خطاب به مسئولین گفت: مسئولین در هرمزگان یک هفته عزای عمومی اعلام کنند تا در جهت رفع بیکاری و اشتغال قدمی بر دارند .

به گزارش خبرگزاری فارس ، حجت الاسلام شعیب صالحی امروز در جلسه شورای اداری شهرستان خمیر  ضمن تسلیت ایام دهه آخر صفر، اظهار داشت :  انتصاب  جناب دوستی را به عنوان استاندار هرمزگان تبریک عرض کرده و امیدواریم با حضور ایشان شاهد پیشرفت و توسعه روز افزون باشیم و همچنین از زحمات و تلاش دکتر همتی استاندار سابق تشکر و برای ایشان آرزوی موفقیت می‌کنیم.

وی بیان کرد: مجموعه آموزش و پرورش شهرستان خمیر باید در تمامی جهات مورد توجه قرار گیرد و این نیز همکاری همه دستگاه‌ها را می طلبد. 

امام جمعه خمیر تاکید کرد:  یکی از مسائلی که باعث توفیقات در سطح شهرستان می شود، حرکت به سمت و سوی برنامه محور شدن فعالیت دستگاه‌های اجرایی است.

حجت الاسلام صالحی توصیه کرد: دستگاه‌های اجرایی با سیاستگذاری درست در مسیر حرکت خود، از سیاست زدگی خارج شوند.

وی در بخش دیگر به ظرفیت های استان و شهرستان اشاره کرد و افزود : زمان آن فرا رسیده که مبارزه جدی با سیاست‌زدگی و جریان گرایی در استان هرمزگان فصل دیگری آغاز شود تا ظرفیت‌های صنایع و معادن در اشتغال و زودون بیکاری در جهت بهره مندی  مردم استفاده شود.

امام جمعه شهرستان خمیر گفت: با روی کار آمدن دولت انقلابی مستقر،  فضای استان نیز باید برای مردم امید و پیشرفت را به ارمغان آورد.

حجت الاسلام صالحی با اشاره به  آمار بیکاری در استان هرمزگان خطاب به مسئولین گفت: مسئولین در هرمزگان جای داری یک هفته عزای عمومی بگیرند تا در جهت رفع بیکاری و اشتغال‌ قدمی بردارند. 

وی در پایان با تشکر از فرماندار ساعی شهرستان خمیر خاطرنشان کرد: بلافاصله بعد از بیان وجود مشکلات در مجتمع بندری و اسکله شهرستان خمیر در خطبه‌ها فرماندار ورود خوبی به موضوع داشته‌اند و جلساتی برای رفع مشکلات برگزار شده که امیدواریم نتایج مناسبی نیز در پی داشته باشد. 

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=5318

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها