افزونه جلالی را نصب کنید.
اسدالله دهناد در جلسه معرفی مدیر جدید مخابرات منطقه هرمزگان مطرح کرد؛

مخابرات پیشگام در توسعه صنعت ارتباطات

  • کد خبر : 5361
  • 20 مهر 1400 - 22:14
مخابرات پیشگام در توسعه صنعت ارتباطات
نایب رئیس هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران در آیین تکریم و معارفه مدیر جدید مخابرات منطقه هرمزگان گفت: شرکت مخابرات با دارا بودن گسترده ترین شبکه ارتباطی ، همواره در زمینه خدمت و توسعه در کشور پرچمدار بوده است.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از موج ، اسدالله دهناد، نایب رئیس هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران در آیین تکریم و معارفه مدیر جدید مخابرات منطقه هرمزگان با بیان این مطلب افزود : یقیناً ، مخابرات به دلیل حضور در جای جای کشور پهناور مان، تاکنون منشا بسیاری از خدمات ارزشمندی بوده و همین استان هرمزگان ما، استان مجمع المزیت ها بوده است. لذا خدمات مخابرات باید با مزیت استانها متناظر و هم جهت باشد و این انتظاری است که ما از مدیران مناطق داریم.
دهناد از مخابرات به عنوان یک شرکت بی بدیل در زمینه خدمت در توسعه یاد کرد و اظهار داشت: شرکت مخابرات با دارا بودن گسترده ترین شبکه ارتباطی ، همواره در زمینه خدمت و توسعه در کشور پرچمدار بوده است.
وی افزود: رویکرد و جهت گیری ما در شرکت مخابرات این است که مخابرات کشور بویژه در استان ها، مبتنی بر آمایش سرزمین در خدمت توسعه همه بخش‌ها و متناسب با مزیت استان ها باشد، از اینرو، مدیران مناطق مخابرات باید با رویکرد فعال به حمایت بخش های مختلف به ویژه استانهای نیازمند بشتابند.
نایب رئیس هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران، با اشاره به اینکه استان هرمزگان یکی از بخش های مهم اقتصادی در کشور است، خاطرنشان کرد: مدیر مخابرات منطقه هرمزگان باید به کمک این بخش بیاید و همه ظرفیت های مخابرات را برای تسهیل مبادلات ارتباطی این بخش بکار گیرد.
دهناد بیان داشت: امروز در خانواده بزرگ ارتباطات کشور اعم از مخابرات و وزارت ارتباطات زنگ هم نوایی و هم صدایی برای خدمت بیشتر به صدا در آمده و امیدواریم نتیجه این همدلی و هم گرایی در بخش‌های مختلف ارتباطات، جهش توسعه صنعت ارتباطات را در پی داشته باشد. باید قدر این فرصت را بدانیم و همه این ظرفیت ها در خدمت مردم قرار گیرد.
وی در خاتمه سخنان خود بیان کرد: جا دارد از زحمات جناب یگانه، که مسئولیت مخابرات منطقه هرمزگان را بر عهده داشته است تشکر کنم و برای ایشان در هر موقعیتی آرزوی توفیق و سلامتی دارم و از امروز به بعد که برادر دیگری عهده دار مدیریت مخابرات استان شده است، آرزوی موفقیت در خدمت به مردم استان هرمزگان را از خدای بزرگ مسئلت دارم.
شایان ذکر است جناب دهناد در این مراسم ضمن تقدیر از نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، نمایندگان مردم شریف استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، مهدی حیدری را که پیش از این معاون شبکه مخابرات منطقه یزد بود را به عنوان سرپرست جدید مخابرات منطقه هرمزگان معرفی کرد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=5361

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها