افزونه جلالی را نصب کنید.
اجرای تفاهم نامه توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز در اولویت شیلات هرمزگان

شیلات هرمزگان اقدامات مناسبی در زمینه ترویج و اقامه نماز انجام داده است

  • کد خبر : 5394
  • 28 مهر 1400 - 21:55
شیلات هرمزگان اقدامات مناسبی در زمینه ترویج و اقامه نماز انجام داده  است
مدیرکل شیلات هرمزگان در دیدار با مدیر ستاد اقامه نماز استان هرمزگان و با حضور شورای اقامه نماز اداره کل شیلات استان ،بر اجرای تفاهم نامه توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز تاکید کرد و گفت: بی شک اجرای این تفاهم نامه از اولویت های اداری شیلات هرمزگان است.

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان، عبدالرسول دریایی در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این مجموعه گفت: تاکنون دوره ها و برنامه های مختلفی جهت بالا بردن سطح آگاهی و اطلاعات همکاران و خانواده های آنان برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از  بند های برنامه های ابلاغی در این تفاهم نامه از پیش نیز در اداره کل شیلات استان به صورت داوطلبانه و باهماهنگی دفتر نمایندگی ولی فقیه در شیلات هرمزگان اجرا می شده است گفت: خوشبختانه همواره در اداره کل شیلات هرمزگان بر بحث اقامه نماز و مباحث اعتقادی و مذهبی توجه ویژه ای شده است.

مدیر کل شیلات هرمزگان با تاکید بر تداوم همکاری با مجموعه ستاد اقامه نماز استان ، خواستار برگزاری دوره های آموزشی با موضوع نماز ویژه همکاران با هماهنگی ستاد اقامه نماز بصورت مجازی و در صورت بهبود شرایط کرونایی بصورت حضوری شد.

دریایی با بیان اینکه این نهاد برنامه‌های ویژه‌ای برای ترویج و  گسترس فرهنگ اقامه نماز بین کارکنان  در دستور کار دارد، اظهار داشت: توسعه و ترویج نماز، هم تکلیف دینی و هم تکلیف اداری است و وظیفه داریم شرایط و تمهیدات لازم را جهت فرهنگ‌سازی و ترویج این فریضه الهی فراهم سازیم.

در ادامه این نشست مدیر ستاد اقامه نماز استان ضمن تشکر از مجموعه فعالیتهای شیلات هرمزگان در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز گفت: با توجه به اقدامات صورت گرفته در این اداره کل ،امید داریم شاهد کسب عناوین برتر در حوزه نماز و ترویج نماز توسط اداره کل شیلات هرمزگان در سطح کشور باشیم.

حجت الاسلام محمد اعتمادی با بیان اینکه مجموعه شیلات هرمزگان به‌عنوان یکی از دستگاه‌های برتر در حوزه توسعه و ترویج فرهنگ نورانی نماز است، افزود:این نهاد با اقدامات مناسبی در این راستا انجام داده است.

وی  نماز را سیر سعادت فرد و اجتماع و کلید گنجینه آرامش انسانها برشمرد و اظهار داشت نماز از مهم ترین سفارش های انبیاء و اولیاء الهی بوده و از بارزترین مصادیق عبادت است.
گفتنی  است در پایان جلسه تفاهم مشترک بین ستاد اقامه نماز استان و اداره کل شیلات استان هرمزگان در خصوص ترویج و توسعه فرهنگ نماز در سال ۱۴۰۰ به امضا رسید.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=5394

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها