افزونه جلالی را نصب کنید.

بازدید استاندار هرمزگان از روند ساخت دو بیمارستان در بندرعباس

  • کد خبر : 5417
  • 07 آبان 1400 - 17:56
بازدید استاندار هرمزگان از روند ساخت دو بیمارستان در بندرعباس
استاندار هرمزگان پس از برگزاری جلسه ای در خصوص وضعیت بهداشت و درمان استان؛ از روند ساخت بیمارستان 531 تخت‌خوابی بندرعباس و پروژه احداث بیمارستان ۲۶۴ تخت‌خوابی نفت ستاره خلیج فارس که در محوطه بیمارستان شهید محمدی بندرعباس در حال اجراست، بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری هرمزگان، بر اساس برنامه ریزی انجام شده قرار است فاز نخست بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی بندرعباس تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد که احداث بیمارستان ۵۳۱ تخت‌خوابی بندرعباس، نقش مهمی در افزایش امکانات درمانی استان خواهد داشت.

بر اساس این گزارش استاندار هرمزگان همچنین از پروژه احداث بیمارستان ۲۶۴ تخت‌خوابی نفت ستاره خلیج فارس که در محوطه بیمارستان شهید محمدی بندرعباس در حال اجراست، بازدید کرد.

این بیمارستان که در راستای ایفای مسؤولیت‌های اجتماعی پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس در حال ساخت است، دارای ۲۷ هزار مترمربع زیربنا خواهد بود که شامل هفت طبقه است و بخش‌های آزمایشگاه فیزیولوژی (پاراکلینیک قلب، پاراکلینیک مغز و اعصاب، پاراکلینیک ریه)، فیزیوتراپی، ۱۰ اتاق عمل، داروخانه، سالن اجتماعات و بخش آموزشی با ۳۵۰ صندلی، ICU، POST CCU، CCU و  POST ICU، تأسیسات، تصویربرداری، امحاء زباله، انبار مرکزی، رختشویخانه، استریل مرکزی، آشپزخانه، غذاخوری و رختکن مرکزی کارکنان را در خود جای خواهد داد.

بیمارستان ذکر شده در فاز نهایی شامل ۱۶۸ تخت بستری در هفت بخش ۲۴ تخت‌خوابی، ۷۰ تخت مراقبت ویژه و مراقبت ویژه متوسط و ۳۶ تخت بستری در بخش ایزوله است.

استاندار هرمزگان در ادامه بازدید از زیرساخت های بیمارستانی و درمانی، از اورژانس بیمارستان شهید محمدی بندرعباس نیز بازدید کرد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=5417

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها