افزونه جلالی را نصب کنید.
رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در بازدید از بندر شهید رجایی:

ضرورت بهره حداکثری از ظرفیت دریا برای کمک به معیشت مردم ساحل‌نشین

  • کد خبر : 5475
  • 12 آبان 1400 - 16:37
ضرورت بهره حداکثری از ظرفیت دریا برای کمک به معیشت مردم ساحل‌نشین
محمدرضا رضایی کوچی؛ رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه" بندر شهید رجایی به عنوان مهم‌ترین بندر تجاری و کانتینری کشور، مسیر خوبی را طی می‌کند، تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی بنا دارد با اتحاذ راهکارهای قانونی و سیاستگذاری تقنینی، به اقتصاد دریامحور توجه بیشتری داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر ، رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی که به اتفاق اعضای این کمیسون برای بازدید از پروژه‌های بزرگ ملی بندری و دریایی در استان هرمزگان حضور دارند، تاکید کرد: تلاش می‌کنیم تا نگاه و توجه دولت و مجلس به دریا و اقتصاد دریایی بیش از گذشته شود.

نماینده مردم جهرم و خفر در مجلس دوازدهم با تاکید بر اینکه باید از طرفیت دریا برای کمک به معیشت مردم ساحل‌نشین، استفاده بیشتری ببریم، افزود: بندر شهید رجایی، به لحاظ توسعه‌ای، مسیر خوبی را طی می‌کند و می‌تواند به عنوان بند استراتژیک، با بنادر همسایه رقابت جدی داشته باشد.

رضایی‌کوچی با بیان اینکه” دریا، امروز ارزان‌ترین مسیر حمل و نقل است”، اظهار داشت: خوشبختانه فازهای توسعه‌ای جدیدی در بندر شهید رجایی، پیش‌بینی شده و توسط سازمان بنادر و دریانوردی، در دست اجرا است.

وی با اشاره به تغییر نسل بنادر و تغییر سایز کشتی‌ها، تاکید کرد: مترتب با تغییرات نسلی در بنادر و اندازه شناورها در سطح بین‌المللی، بنادر ایران تیز باید توسعه یافته و مجهز شوند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=5475

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها