افزونه جلالی را نصب کنید.

شهردار توانمند یا ناتوان؟؟!!

  • کد خبر : 5541
  • 22 آبان 1400 - 10:21
شهردار توانمند یا ناتوان؟؟!!
مردم بندرعباس هنوز یادشان نرفته است که مهدی نوبانی شهردار محترم بندرعباس در نیمه های مرداد ماه گذشته  هنگامی که برنامه های خود را در صحن علنی شورا اعلام می کرد، شعار گونه و با طمطراق در میکروفون شورا بیان داشت:

مردم بندرعباس هنوز یادشان نرفته است که مهدی نوبانی شهردار محترم بندرعباس در نیمه های مرداد ماه گذشته  هنگامی که برنامه های خود را در صحن علنی شورا اعلام می کرد، شعار گونه و با طمطراق در میکروفون شورا بیان داشت:  ((باید مشکلات مردم در زمینه خدمات شهری ظرف مدت زمان کمی حل و رفع شود. اگر چاله‌ای در شهر وجود دارد باید یک ساعته پر شود و این مرکز اورژانس خدمات شهری باید ایجاد شود و سامانه‌ای تعریف خواهد شد تا مردم کیفیت رسیدگی به مشکلات‌شان را منتقل کنند تا جامعه هدف، رضایت داشته باشند.))

اما با گذشت ساعتها، هفته ها و ماههای متمادی، از آن سو برخی اعضای شورای شهر بندرعباس نیز صدایشان در آمد که در این بین حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا حیدری سراجی( عضو شورا) نیز که از عدم پیگیریهای شهردار بندرعباس در امر آسفالت چاله های شهر به تنگ آمده بود نیز سکوت خود را شکست و آبان ماه جاری در نطق پیش از دستور جلسه شورای شهر بندرعباس اظهار کرد :  ((برای روکش و ترمیم آسفالت سطح شهر با یک پیمانکار با اعتبار زیادی قراردادی منعقد می‌شود. بنده و آقای عباسی قول می‌دهیم که اگر یک خاور، یک کارگر و یک بیل را در اختیار ما قرار دهید تمام چاله‌های آسفالت سطح شهر بندرعباس را رایگان ساماندهی کنیم.))

با شنیدن سخنان عضو شورای شهر تنها یک موضوع در اذهان متبادر می شود و آن اینکه جناب نوبانی در مدت تصدی خود به عنوان شهردار نتوانسته است همانگونه که قبلا گفته بود به وعده ی خود عمل کرده و ظرف یک ساعت چاله های شهر را پر کند!!

صد البته مردم شهر بندرعباس انتظار ندارند جناب شهردار حتما ظرف یک ساعت آینده اقدام به آسفالت چاله ها کنند، و نیازی هم نبود که برای شهردار شدن چنین قولی به مردم بدهند که بعد از آن نتوانند از پس وعده خود برآیند، خیال جناب شهردار هم کاملا آسوده باشد چرا که اصولا مردم بندرعباس مانند گذشته بسیار صبور هستند و اعتراضی هم به وضعیت کنونی شهر ندارند، زیرا از بس گفته اند و مسئولان از این گوش شنیده و از گوش دیگر بیرون کرده اند ، دیگر خسته شده اند!!.

برخی مسئولان اگر برای مردم احترام قائل هستند باید به وعده های خود جامه عمل بپوشانند و پشت برخی القاب و عناوین دهن پر کن پنهان نشوند.

بد نیست هر از چند گاهی جهت یادآوری، مروری بر برنامه های پیشنهادی جناب شهردار داشته باشیم و اجرای آن برنامه ها را به قضاوت افکار عمومی بگذاریم.

در پایان برای  شهردار محترم از درگاه خداوند منان آرزوی توفیق و سربلندی داریم و همچنان منتظر پر شدن چاله ها و راه اندازی سامانه مرکز اورژانس خدمات شهری بندرعباس هستیم .

تا بعد…

کامبیز حسین پور

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=5541

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها