افزونه جلالی را نصب کنید.
دبیر هیات کونگ فو هرمزگان عنوان کرد:

کونگ فو هرمزگان همچنان روی ریل پیشرفت

  • کد خبر : 5586
  • 09 آذر 1400 - 4:00
کونگ فو هرمزگان همچنان روی ریل پیشرفت
دبیر هیات کونگ فو هرمزگان در نشست هم اندیشی اعضای هیات رئیسه کونگ فو هرمزگان با اعضای شورای شهرستان بندرعباس بر پیشرفت هر چه بیشتر کونگ فو تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل هیات کونگ فو هرمزگان، در این نشست که احمد محلفی نائب رئیس ، رازمند مسئول بازرسی، سهیلا صبوری سرپرست امور بانوان، حجت صادقی مسول کمیته هیات استان فرهنگی، مسلم عاشوری رییس هیات شهرستان بندرعباس حضور داشتند.
فاضل نعمانی دبیر هیات کونگ فو ضمن تبریک هفته بسیج، یاد و خاطره شهدای گرانقدر اسلام و سال های جنگ تحمیلی و کسانی که با شجاعت زیاد صحنه های در جنگ آفریدند که قلم هیچگاه قادر به توصیف آن نیست را گرامی داشت و افزود: هدف از برگزاری این نشست توسعه و احیای ورزش کونگ فو در اقصی مناطق شهرستان بندرعباس، بخش ها و روستاها می باشد.
نعمانی تاکید کرد:شناسایی استعدادها و استفاده از ظرفیت نونهالان، نوجوانان و جوانان توسط دهیاری ها، شوراهای روستا، بخش و شهرستان کمک شایانی به پیشرفت این ورزش مفرح خواهد کرد.

نعمانی ضمن تقدیر از اعضای شورای شهرستان بندرعباس علی رییسی حسنلنگی و مصطفی پوریان نایب رییس شورای شهرستان بندرعباس و ابوطالب زمین پیما منشی شورای و دیگر اعضا شورای شهرستان بندرعباس نجف ابراهیمی و جامعی و فاطمه جراره ، همچنین به هزینه های جاری هیات کونگ فو اشاره کرد و گفت: برنامه ریزی های لازم جهت شناسایی و تعامل لازم با حامیان مالی انجام شده است و امیدواریم همکاری مسوولان در این خصوص ادامه داشته باشد.

در ادامه نشست ضمن تبادل نظر، اعضای حاضر از امکانات ورزشی و مشکلات آن ها و عدم توجه مسئولان متولی گلایه کردند و خواهان توجه بیش از پیش اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرعباس به ورزش شدند که امین رئیسی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرعباس نیز به سوالات حاضران پاسخ گفت.

طی چند سال اخیر تحولات گسترده در هیات کونگ فو باعث شده است این ورزش رزمی دوباره جانی تازه گرفته و تا به امروز همچنان در مسیر پیشرفت قرار گیرد.

کونگ فو امروزه نه تنها در سطح استان بلکه در سطح کشور افتخار آفرینی می کند و زبانزد عام و خاص هست.

با اندکی مداقه در عملکرد و برنامه های آتی این رشته مفرح، به راحتی میتوان دریافت که حضور احمد ربانی مقدم ( پدر کونگ فو هرمزگان) در راس هیات تاثیر بسزایی در ارتقای سطح علمی ورزشکاران بوده، به گونه ای ورزش رزمی استان در مسایل فنی همواره یک قدم از سایر استانها جلوتر بوده است که باید حضور این فرد ارزشمند در ورزش استان را به فال نیک گرفت و همچنان از تجربیاتش استفاده کرد.

استفاده از افراد مدیر و عملگرا در ساختار هیات رئیسه کونگ فو یکی از دلایل مهم پیشرفت کونگ فو طی چند سال اخیر در هرمزگان بوده است و این راه با حضور ورزشکاران و ورزش‌دوستان این رشته جهانی ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=5586

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها