افزونه جلالی را نصب کنید.

عملیات اجرایی اراضی شرکت سهامی زراعی ایثارگران جاسک آغاز شد

  • کد خبر : 5627
  • 14 آذر 1400 - 16:20
عملیات اجرایی اراضی شرکت سهامی زراعی ایثارگران جاسک آغاز شد
عملیات اجرایی اراضی کشاورزی شرکت سهامی زراعی ایثارگران جاسک با حضور برخی از مسئولین استانی و شهرستانی در منطقه یکدار جاسک آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی هرمزگان، مراسم کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی اراضی کشاورزی شرکت سهامی زراعی تار و حصار با حضور جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد، نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و فرماندار شهرستان جاسک و برخی از مدیران شهرستان و بسیجیان عضو شرکت در منطقه یکدار جاسک برگزار شد.

جانشین سپاه امام سجاد گفت: اراضی مذکور بسیار مستعد بوده و می تواند تحول عظیمی در سبد اقتصادی خانوار بسیجیان منطقه ایجاد نماید.

وی گفت: کشاورزان قشر تولید کننده و زحمت کشی هستند که در کنار تولیدات موثر خود در بخش های زراعی و باغی در حفظ و حراست از اراضی کشاورزی به خوبی عمل کردند.

امیری افزود: جامعه کشاورزان افرادی تاثیر گذار در کشور هستند که کمتر به آنان توجه شده است و باید به این جامعه موثر، تولید کننده کشورمان توجه بیشتری شود.

 رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان جاسک نیز در این مراسم اظهار کرد: شرکت های سهامی زراعی نقش بسزایی در توسعه کشاورزی داشته و همواره به عنوان یکی از مسائل بنیادی کشاورزی ایران در جهت بکارگیری صحیح منابع آب و خاک به شمار می آیند.

اسماعیل صالحی با بیان اینکه جایگاه این شرکت مورد شناسایی و بررسی قرار گرفته است، تصریح کرد: شرکت سهامی زراعی تار و حصار نقش مهمی در توسعه کشاورزی منطقه ایفا خواهد کرد.

شرکت سهامی زراعی تار و حصار بعنوان دومین شرکت سهامی زراعی استان در سال ۱۳۹۸ با ۲۱۰ نفر عضو از بسیجیان شهرستان جاسک در منطقه یکدار ثبت و راه اندازی شد با شروع بکار ۱۵۰۰ هکتار تحت پوشش این شرکت خواهد بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=5627

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها