افزونه جلالی را نصب کنید.

مدیر توانمند یا ناتوان؟؟!!!

  • کد خبر : 5673
  • 22 آذر 1400 - 13:08
مدیر توانمند یا ناتوان؟؟!!!
برخی اوقات انسان برخی خبرها را می شنود که نمی داند بخندد یا گریه کند!!!

به تازگی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای در یک نشست کاملا سفارشی با حضور محدودی از خبرنگاران اظهار کرده که ((: ما در هرمزگان توانایی مهار ۶۱۰ میلیون مترمکعب آب های سطحی را داریم اما همچنان کارهایی برای انجام دادن داریم، چرا که هزار و ۵۰۰ میلیون مترمکعب آب مهار نشده در استان وجود دارد.))

چرا وقتی که هزار و ۵۰۰ میلیون مترمکعب آب مهار نشده در استان وجود دارد عاجزانه می گویید سال سختی را در پیش خواهیم داشت؟؟!!!۱ این یعنی چه؟!!!خوب بنده خدا بروید و آبها را مهار کنید!!!چرا با کلمات بازی می کنید و مردم را سردر گم میکنید؟؟

این یعنی چه؟!! اگر توانایی دارید بروید انجام دهید و اگر توانایی ندارید یعنی چه که کارهایی برای انجام دادن دارید..!!خوب ما هم همیشه کاری برای انجام دادن داریم اما شما به عنوان یک مدیر باید توانمندیهای شرکت خود، پرسنل و مهمتر از همه توانمندیهای شخص خودتان را بشناسید بعد بروید دنبال کارهای انجام نشده….واقعا فکر نکردید این حرفی که می زنید ، مردم چه برداشتی از این حرف شما خواهند داشت؟؟

بالاخره جناب عیدانی یا می توانید یا نمیتوانید!!!واقعا در شان یک مدیر عامل نیست که اینچنین عاجزانه سخن بگوید!!!هنگامی که میداند چه میگوید و نمیداند چه کار کند!!!

آخر وقتی که میدانید متوسط بارندگی در حال کاهش است پس چرا تدبیری نمی اندیشید؟؟!!به مردم بگویید چه تدبیری برای جبران کمبود بارندگی در ذهنتان دارید؟!

اینکه روابط عمومی شما همواره ازعده ای از خبرنگاران خوشش نمی آید و همواره در جلسات شرکت بارها و بارها اتفاق افتاده که با دعوت از یک عده خاص از خبرنگاران سعی دارد حریم امنی برای شما در استان به وجود بیاورد تا از پاسخ گفتن به مشکلات مردم طفره بروید، را چگونه می خواهید توجیه کنید؟؟

کاش در جمع خودمانی تان به مردم اعلام می کردید و میگفتید که تکلیف چندین هزار حلقه چاه غیر مجاز که در استان وجود دارد را چگونه مشخص خواهید کرد؟

کاش میگفتید این چندین هزار حلقه چاه چه میزان آب استان را به تاراج می برد که شما تا کنون سکوت کرده و یا به دلیل عدم مدیریت صحیح و ناتوانی در انجام امور محوله، نتوانسته اید کاری از پیش ببرید!!

جنایب عیدانی چگونه به مردم امید بهره برداری از سدها را می دهید در حالی که کشور از قبل احداث چنین سدهایی با بحران بی آبی روبرو شده است؟؟!!

جناب مدیر عامل کجای درخواست مردم برای  آب شیرین کن برای کشاورزی اقتصادی نیست که شما بیان میدارید ((اما آب آبشیرین کن برای کشاورزی اقتصادی نیست و نمی تواند پاسخگوی کشاورزی حال حاضر کشور و بخصوص استان ما باشد)) در حالی که توسط آب شیرین کن آب خلیج فارس رهسپار سایر استانها دارد می شود!!

پس کشاورزان استان ما چکار کنند و شما چه برنامه ای برای برون رفت استان از بحران بی آبی دارید؟؟!!

امیدوارم استاندار محترم هرمزگان فکری به حال برخی مدیران بکند و گر نه معلوم نیست آینده استان به کجا ختم خواهد شد!!!

کامبیز حسین پور/

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=5673

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها