افزونه جلالی را نصب کنید.

عناوین برتر نیو کونگ فو بانوان استان مشخص شدند

  • کد خبر : 5735
  • 07 دی 1400 - 22:51
عناوین برتر نیو کونگ فو بانوان استان مشخص شدند
مسابقات نیوکونگ فو بانوان استان هرمزگان با حضور ۷۰ ورزشکار در ۴ رده سنی از شهرستان بندرعباس بستک و جاسک در محل سالن پاکان باشگاه تختی بندرعباس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چلچله بندر، از شهرستان بندرعباس در رده نونهالان هستی خسرو انجم ، فاطمه کریم پور، هستی غلامی، مهدیه مومنی کهن علی  و فاطمه بدرقه عناوین نخست رده سنی خود را کسب کردند.

در رده سنی  نوجوانان نیز ملیکا عزیزی، دایانا گلمرادی زاده و زهرا زارعی منوجان و در رده سنی جوانان سحر مسافری و  عارفه دهقانی، در رده سنی بزرگسالان نگار رحمانی و سما کهن سال عناوین نخست اوزان خود را کسب کردند.

عناوین دوم از شهرستان بندرعباس و در رده نونهالان را اناشید منوجانی، اهورا سالاری فتح آبادی، ایدینا شهریاری و حلما مقدم و در رده نوجوانان سحرناز شهرکی ، در رده جوانان هنگامه امامدادیان، زهرا بدرقه و فاطمه بدرقه، در رده بزرگسالان نیز فاطمه سرتکی و کلثوم صادقی تشکیل می دادند.

مقام سومی ها از شهرستان بندرعباس نیز در رده نونهالان:نازنین زهرا حسین زاده و نازنین زهرا گردکانی ،هستی غلامی در رده نوجوانان:فاطمه زهرا گردکانی، ستایش صادقی، کوثر جهانگیری و هدیه مکین ناصری، در رده جوانان: مهرناز شهرکی، تارا سنگرزاده و در رده بزرگسالان نیز عاطفه موسی جعفر آبادی به خود اختصاص دادند.

از شهرستان بستک رده نونهالان نیز هدی رئیسی، یلدا نورایی و ایدا پولوی اول شدند، در رده بزرگسالان نیز فاطمه افرا عناوین نخست وزن خود را کسب کردند.

 مقام دومی نونهالان نیز به نیاز جمالی ، عسل اسدی، مقام دومک نوجوانان به مهسا سالخورده و مقام دوم جوانان به سعاد افرا و مقام سوم اوزان مختلف جوانان نیز به مرجان رئیسی ،عاطفه ارزانی، ایسا دیده جهان، سدنا افرا ، کانی نصیری،  نازنین حسین پور و ادرینا اژدری رسید.

از شهرستان جاسک نیز در رده نونهالان نیایش بارنامه مقام اول وزن خود را کسب کرد،در رده نوجوانان مقام دومی به پریا پارسایی ومبینا حسن زاده رسید و شیدا پاسه نیز مقام سوم نونهالان را به دست آورد.

در رده بزرگسالان کوثر عنیاوی عنوان سومی وزن خود را به خود اختصاص داد.

گفتنی است در این سری رقابتها آقای گلمرادی زاده دبیر انجمن‌ نیوکونگ فو استان،مرادی هیئت رئیسه انجمن نیوکونگ فو استان،عهدگر مسئول مربیان انجمن نیو کونگ فو استان، نعمانی دبیر هیئت کونگ فو استان هرمزگان، رازمند بازرس هیئت کونگ فو استان هرمزگان و اداره ورزش و جوانان استان همکاری بسیار خوبی داشتند که از ایشان قدردانی میشود.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=5735

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها