افزونه جلالی را نصب کنید.

حماسه ۹ دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت ملت ایران است

  • کد خبر : 5785
  • 09 دی 1400 - 10:20
حماسه ۹ دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت ملت ایران است
رئیس کل دادگستری هرمزگان اظهار داشت: حماسه ۹ دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت ملت ایران است و امروز میهن اسلامی برای رسیدن به قله های پیشرفت و افتخار بیش از هر زمان دیگری به بصیرت و حضور آگاهانه مردم نیازمند است.

به مناسبت یوم اللّه ۹ دی؛ روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان، رؤسا و دادستان‌های حوزه های قضایی استان و مسئولین و قضات و کارکنان این مجموعه با حضور پر شور در راهپیمایی و تجمع نهم دی، سالروز میثاق امت با ولایت را گرامی ‌داشتند.

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در جریان این مراسم اظهار داشت: حماسه بزرگ و پرمعنای ۹ دی، بساط فتنه خطرناک ایادی استکبار و هتاکان به ساحت مقدس حضرت اباعبداللّه الحسین (ع) را در هم پیچید و بصیرت و هوشمندی مثال‌زدنی ملت بزرگ ایران را به رخ جهانیان کشید.

وی در ادامه افزود: اینجانب با تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت زهرا (س) و بزرگداشت یاد و خاطره سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی، سالروز حضور عاشورایی و تاریخ‌ساز ملت بزرگ ایران در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه در برابر فتنه‌گران و ایادی استکبار را گرامی می‌دارم.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین حماسه ۹ دی را نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی خواند و افزود: امروز، میهن اسلامی برای رسیدن به قله های پیشرفت و افتخار بیش از هر زمان دیگری به بصیرت و حضور آگاهانه مردم در صحنه نیازمند است.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=5785

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها