افزونه جلالی را نصب کنید.
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش :

راز نجات کشور در تربیت معلم بر مبنای علمی است/ فراخوان ثبت نام قریب به ۳۵ هزار معلم

  • کد خبر : 5958
  • 07 بهمن 1400 - 22:53
راز نجات کشور در تربیت معلم بر مبنای علمی است/ فراخوان ثبت نام قریب به ۳۵ هزار معلم
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: مسائل کشور با تربیت صحیح و مطلوب معلم امکان پذیر است و تا قبل سال جاری، ثبت نام و آزمون برای جذب قریب به 35 هزار معلم انجام می شود.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندربه نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان هرمزگان، قاسم احمدی لاشکی در جلسه با روئسای ۲۲ گانه آموزش و پرورش هرمزگان گفت: رکن اصلی سند تحویل بنیادین آموزش و پرورش، تربیت معلم است.

وی افزود: راز کاهش مسائل مختلف کشور با تربیت صحیح و مطلوب معلم و بر اساس مبنای علمی امکان پذیر است.به گفته احمدی لاشکی، تلاش می شود تا قبل سال جاری، ثبت نام و آزمون استخدامی قریب به ۳۵ هزار معلم مورد نیاز آموزش و پرورش انجام گردد.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش بیان داشت: مناسب ترین راه برای جذب و تربیت معلمان خوشفکر و نخبه، مسیر دانشگاه فرهنگیان هست و برای رسیدن به کیفیت مناسب در آموزش های مدارس، کاهش جذب نیروهای آموزش و پرورش از طریق راههای غیر علمی است.

این مسئول عدالت آموزشی با داشتن فضای ایمن آموزشی رابطه مستقیم دارد و باید تلاش کرد تا عدالت در ساخت فضاهای آموزشی ایمن در کشور و استانها به صورت مطلوب اجرائی شود.

احمدی لاشکی با اشاره به تربیت دانش آموزان بر اساس ساحت های ششگانه سند تحول بنیادین، اظهار داشت: مسائل و آموزه های تربیتی باید همگام با مسائل آموزشی مورد توجه قرار نگیرد و استفاده از فضای مجازی برای تدریس غیر حضوری، ضرورت توجه به آسیب های اجتماعی دو چندان کرده است.

نماینده تام الاختیار مقام عالی وزارت آموزش و پرورش در سفرهای استانی، استقلال در قانون گذاری برای رسیدن به اهداف تعلیم و تربیت مطلوب و مصون بودن آموزش و پرورش از فشارهای بیرونی وسیاسی را از مهمترین علل پیشرفت آموزشی در جوامع پیشرفته دانست.

وی گفت: باید تلاش شود آموزش های حضوری بار دیگر عمده ترین روش در مدارس کشور باشد و معضلات و مسائل آموزشی و تربیتی با حضور دانش آموزان در کلاس های درس کاهش یابد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=5958

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها