افزونه جلالی را نصب کنید.

جامعه دانشگاهی بدنبال محصول فناورانه در حوزه صنعت و کشاورزی باشند

  • کد خبر : 5955
  • 07 بهمن 1400 - 22:48
جامعه دانشگاهی بدنبال محصول فناورانه در حوزه صنعت و کشاورزی باشند
نماینده ولی فقیه درهرمزگان گفت: در حوزه صنعت و کشاورزی باید از ظرفیت جامعه دانشگاهی دانشگاه پیام نور استفاده شود تا خروجی آن محصول فناورانه باشد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان با حضور در دانشگاه پیام نور هرمزگان و دیدار با دکتر منصور فرهادی رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان و جمعی از جامعه دانشگاهی گفت: مطمئن هستم با رویکرد سیستمی و پژوهشی که از دکتر فرهادی سراغ داریم در دوره مدیریت ایشان بعد پژوهشی دانشگاه پیام نور رشد قابل توجهی خواهد داشت.

وی همچنین افزود: باید از ظرفیت دانشگاههای استان جهت تقویت و آینده نگری اشتغال دانشجویان نیز استفاده شود. حجت الاسلام عبادی زاده با اشاره به دو بخش صنایع و دریا که پایه ی توسعه ی استان هرمزگان می باشند، خواستار توسعه رشته‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور، متناسب با بخشهای صنعتی و دریایی در هرمزگان شد.

دکتر عبادی زاده با اشاره به ظرفیت محصولات کشاورزی در استان هرمزگان،خاطر نشان کرد: در دنیای امروز که رقابت امر مهمی است در حوزه کشاورزی باید از ظرفیت اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور استفاده شود تا خروجی آن برداشت محصول برپایه دانش باشد که علاوه بر مصرف داخل قابلیت صادرات نیز داشته باشیم.

در ادامه منصور فرهادی رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان ضمن تشکر از حضور آقای دکتر عبادی زاده در دانشگاه پیام نور گفت: ما معتقد هستیم نماینده ولی فقیه در هرمزگان یک استاد دانشگاه برجسته و علم باور هستند که می‌توانند منشا خیر فراوان برای جامعه دانشگاهی استان باشند.

وی در ادامه افزودند: متاسفانه نگاه صنایع استان به دانشگاهها نگاهی فانتزی است که باید این نوع نگاه آنان به نگاه اساسی و عملیاتی تغییر یابد.

فرهادی با اشاره به اینکه در هرمزگان ظرفیت های بسیار زیادی وجود دارد که متاسفانه بعضی از آنها مغفول مانده است، از جمله نیروی انسانی متخصص و کاربلد که باید فرصت شکوفایی آنها را در صنعت و دانشگاه فراهم کنیم.

وی همچنین افزود: در دانشگاه پیام نور به عنوان پایلوت اختراعات و دستاوردهای پژوهشی از ظرفیت دانشجویان نخبه و خوش فکر استان استفاده خواهیم کرد. در پایان حجت الاسلام حسین کرتی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور هرمزگان نیز گزارشی از مجموعه نهاد و دانشگاه ارائه کرد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=5955

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها