افزونه جلالی را نصب کنید.
برای نخستین بار در کشور صورت گرفت؛

برگزاری دوره آموزشی مدیریت داک های تعمیراتی شناورها در بندر شهیدرجایی

  • کد خبر : 6000
  • 12 بهمن 1400 - 8:52
برگزاری دوره آموزشی مدیریت داک های تعمیراتی شناورها در بندر شهیدرجایی
معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از برگزاری دوره آموزشی پیشرفته مدیریت داک‌های تعمیراتی شناورهاdock master) ) برای نخستین بار در کشور به میزبانی بندر شهید رجایی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، “محمد رضا پوررجبی” با اشاره به برگزاری دوره پیشرفته مدیریت داک های تعمیراتی شناورهادر بندر شهید رجایی اظهار داشت: این دوره آموزشی از روز گذشته نهم بهمن به دو صورت تئوری و عملی با حضور ۲۰ نفر کارکنان حوزه نظارت بر تعمیرات زیر آبی و مدیریت تعمیرات از سازمان مرکزی و بنادر کشور آغاز و به مدت یک هفته ادامه دارد.

وی، هدف از برگزاری این دوره آموزشی پیشرفته را تلاش در جهت بومی سازی دانش در حوزه های دریایی به منظور حفظ و آماده بکاری شناورهای خدماتی و راهبردی عنوان کرد و ادامه داد: با توجه به پیشرفت روز افزون صنعت دریایی لزوم به روزرسانی دانش تعمیرات اساسی زیر آبی نیروهای فنی سازمان بنادر و دریانوردی امری ضروری است.

به گفته معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، شرکت کنندگان طی این یک هفته با استانداردها و آیین‌نامه‌های ساخت سازه وآشنایی با انواع سازه شناور، انواع مختلف داک‌ها(حوض خشک، دلفین، سرسره و غیره)، نحوه تعمیرات سیستم مانور و اقدامات بعد از به آب اندازی شناور و آزمایش در دریا آشنا می‌شوند.

پور رجبی از دیگر محور های این دوره آموزشی به آشنایی با الزامات داکینگ شناور بر روی داک دلفین، اصول اولیه رنگ آمیزی بخش های مختلف شناور،روش‌های زنگ زدایی و تمیزکاری بدنه زیرآبی شناورها و الزامات ایمنی به آب اندازی شناور اشاره کرد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=6000

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها