افزونه جلالی را نصب کنید.

آزادسازی ۲۰ کیلومتر دیگر از نوار ساحلی جزیره قشم

  • کد خبر : 6045
  • 19 بهمن 1400 - 14:24
آزادسازی ۲۰ کیلومتر دیگر از نوار ساحلی جزیره قشم
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از آزادسازی ۲۰ کیلومتر دیگر از نوار ساحلی جزیره قشم خبر داد.

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از رفع تصرف و آزادسازی ۲۰ کیلومتر دیگر از نوار ساحلی جزیره قشم و تخریب مستحدثات ایجاد شده در محدوده حریم ۶۰ متری دریا در اطراف پارک زیتون قشم، باشگاه کارکنان سازمان منطقه آزاد، جنب پارک زیست فناوری و تعدادی از روستاهای این جزیره خبر داد.

وی همچنین با بیان اینکه دو شرکت بوم گردی در ساحل سینگو و حریم دریایی روستای نقاشه – حدفاصل مد کندالو به صورت غیرمجاز، مسیر دسترسی مردم به دریا را مسدود نموده بودند، از تخریب کامل مستحدثات ایجاد شده توسط این شرکت ها و بازگشایی سواحل این مناطق خبر داد.

قهرمانی در ادامه به دیوار کشی یک شرکت پرورش میگو در روستای سوزای جزیره قشم نیز اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: با حضور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم و مسئولان سازمان منطقه آزاد در محل، دیوارهای احداث شده توسط این شرکت نیز تخریب و ساحل برای استفاده عموم مردم بازگشایی شد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: مشارکت و هم افزایی همه دستگاه‌ها و اطلاع‌رسانی مردمی امکان شناسایی و تخریب سریع مستحدثات غیرمجاز در حریم و بستر دریا را فراهم می‌سازد و به همین منظور دستگاه قضایی استان هرمزگان به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارشات مردمی در این خصوص است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=6045

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها