افزونه جلالی را نصب کنید.
به مناسبت دهه مبارک فجر صورت گرفت:

بهره برداری از فاز اول پروژه (احداث بازوی اصلی موج شکن) بندر صیادی رمچاه – قشم

  • کد خبر : 6092
  • 21 بهمن 1400 - 2:54
بهره برداری از فاز اول پروژه (احداث بازوی اصلی موج شکن) بندر صیادی رمچاه – قشم
مدیرکل شیلات هرمزگان از افتتاح و بهره برداری از فاز اول پروژه (احداث بازوی اصلی موج شکن) بندر صیادی رمچاه – قشم به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با حضور معاون توسعه و پشتیبانی استانداری هرمزگان،رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، ائمه جمعه شهرستان قشم،فرماندار شهرستان،جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی و جمعی از مردم و صیادان این پروژه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان، در این مراسم معاون توسعه و پشتیبانی استانداری هرمزگان ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجر گفت: با توجه به بودن این پروژه از جمله پروژه های مصوب سفر رئیس جمهور محترم، شاهد بهره برداری از فاز دوم این پروژه باشیم.

 در ادامه رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هرمزگان ضمن تشکر از تلاش های صورت گرفته توسط شیلات هرمزگان،پیمانکار و مسئولان امر  در تحویل و بهره برداری به موقع از این پروژه گفت: این پروژه را می توان یکی از دست آوردهای خوب انقلاب اسلامی و از اولین بنادر صیادی استان پس از انقلاب  خواند.

صالح دریانورد همچنین افزود: امید می رود در آینده ای نزدیک ضمن تامین اعتبارات لازم شاهد خدمت رسانی این پروژه به جامعه صیادی باشیم.

 وی در ادامه بهسازی بازوی شرقی، جمع آوری بازوی غربی قدیمی، احداث دایک ها،لایروبی حوضچه،احداث اسکله بتنی و سایت پشتیبانی با توجه به مصوبات سفر رئیس جمهور  از جمله اقدامات در فاز دوم خواند.

در ادامه مدیرکل شیلات هرمزگان برگزاری یادواره ها و برنامه های دهه مبارک فجر را باعث تداوم حرکت انقلاب اسلامی دانست و گفت: این ایام برای ملت ایران همواره پر خیر و برکت بوده است.

عبدالرسول دریایی گفت: در چهل و سومین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی،مجموعه شیلات استان هرمزگان پنج پروژه شیلاتی با اعتباری بالغ بر ۷۲۰ میلیارد ریال  به افتتاح و بهره برداری می رساند.

وی افتتاح و بهره برداری از فاز اول پروژه (احداث بازوی اصلی موج شکن) بندر صیادی رمچاه – قشم با اعتباری بالغ بر ۳۲۰ میلیارد ریال یکی از  پروژه های مهم شیلات استان در دهه فجر سال جاری خواند و تصریح کرد: این پروژه برای ۳۲۷ نفر اشتغال زایی ایجاد کرده است.

دریایی با بیان اینکه خدمات رسانی و ارتقای شرایط صید و صیادی یکی از اولویت های مهم در اجرای این پروژه شیلات هرمزگان است گفت: در همین راستا فاز اول پروژه بهسازی بندر صیادی رمچاه قشم با اعتباری بالغ بر ۳۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی از تیرماه ۱۳۹۹ آغاز شده و خوشبختانه طبق برنامه ریزی در موعد مقرر به بهره برداری رسید.

مدیرکل شیلات استان هرمزگان عنوان کرد: فاز اول پروژه بهسازی بندر صیادی رمچاه شامل احداث بازوی اصلی موج شکن به طول ۶۹۰ نفر است.

وی خاطر نشان شد: بندر صیادی رمچاه با توجه به موقعیت جغرافیایی و اقلیمی خود دارای شرایط ویژه ای است و این شرایط به‌ نوبه خود می‌تواند وضعیت متفاوتی را درزمینه رونق صیادی ، معیشت مردم و جذب توریسم در این شهرستان فراهم کند .

گفتنی است بندر صیادی رمچاه قشم به بیش از ۳۳۰ نفر صیاد و حدود ۱۱۰ فروند شناور در قالب یک تعاونی صیادی با بیش از ۲۶ هزار و ۵۰۰ تن صید خدمات دهی می کند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=6092

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها