افزونه جلالی را نصب کنید.

۲۰۰ تن سیب درختی در سردخانه‌های استان هرمزگان ذخیره شد

  • کد خبر : 6261
  • 08 اسفند 1400 - 11:04
۲۰۰ تن سیب درختی در سردخانه‌های استان هرمزگان ذخیره شد
مدیرعامل اتحادیه تعاونی روستایی خلیج فارس از ذخیره‌سازی حدود 200 تن سیب درختی برای تنظیم بازار شب عید استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی هرمزگان، سجاد مهدیانفر درحاشیه بازدید از سردخانه های طرف قرارداد این اتحادیه اظهار کرد: برای تنظیم بازار میوه شب عید استان هرمزگان تاکنون ۲۰۰ تن سیب به استان حمل و در دو واحد سردخانه ذخیره سازی شده است.

وی با بیان اینکه مشکلی برای تامین میوه شب عید وجود ندارد، افزود: سیب و پرتقال مازاد بر نیاز داخل در درسترس است به طوریکه در صورت نوسان قیمت ذخایر را وارد بازار می شود.

مهدیانفر تصریح کرد: ۱۲۰۰ تن میوه ایام پایانی سال از باکیفیت ترین محصولات بازار شامل ۶۰۰ تن سیب و ۶۰۰ تن پرتقال برای عرضه در شب عید امسال در نظر گرفته شد که در حال ذخیره سازی است.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی روستایی هرمزگان، افزود: پرتقال تامین شده نیز بزودی به استان حمل و در سردخانه‌های تعیین شده ذخیره سازی می‌شود.

وی با اشاره به زمان توزیع و قیمت میوه شب عید گفت: توزیع میوه های شب عید بر اساس تصمیم ستاد تنظیم بازار استان انجام و از طریق مراکز توزیع تعاون روستایی با شیبی ملایم تا ایام بعد از تعطیلات در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=6261

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها