افزونه جلالی را نصب کنید.

خادمی، خادم ورزشکاران است!

  • کد خبر : 6379
  • 23 اسفند 1400 - 18:44
خادمی، خادم ورزشکاران است!
دیر زمانی است که مدیریت ورزش هرمزگان دستخوش تحول اساسی نشده و مشکلات ورزشکاران و دست اندرکاران ورزشی استان یکی پس از دیگری تبدیل به معضلی در ورزش شده است.

به گفته بسیاری از کارشناسان ورزشی، هرمزگان با توجه به پتانسیلهای بسیار بالا نیازمند حمایت جدی است، ورزش استان هرمزگان تقویت زیربنایی را طلب می کند،  ورزش ما نیازمند مدیریتی توانمند،تحصیلکرده ، هوشمند و تاثیر گذار است، مدیریتی برخوردار از تمام پتانسیلها و حمایت‌های موجود دستگاههای سیاسی،  فرهنگی و اجتماعی که به واسطه آن میتوان چشم انداز بسیار زیبا و خوش یمن برای آینده آن ترسیم کرد.

درخت دستگاه ورزش هرمزگان سالیان سال است که هرس نشده و نیازمند جوانسازی و آبیاری ممتد به دست افراد متخصص و کار بلد است.

اینک هرمزگان فرزند برومند خود دکتر خادمی را تقدیم دستگاه ورزش کرده است تا بلکه پس از سالیان سال غبار بی رمقی و بی انگیزگی را از چهره ورزشکاران توانمند استان بزداید.

تشکیل یک تیم توانمند مدیریتی با محوریت ایشان، خارج از هر گونه نگاه سیاسی، نه تنها موجب تقویت زیربنای ورزش استان خواهد بود بلکه هرمزگان را چندین پله به سوی تعالی سوق خواهد داد.

باید به نیروهای  کاردانی چون خادمی بهای بیشتری داده شود تا در خزان ورزش استان، شکوفا شده و موجب رونق بیش از پیش ورزش در اقصی نقاط استان شوند.

بی تردید استفاده از پتانسیل جوانان این مرز و بوم که همواره دلسوخته ورزش بوده و هستند، موجب عطراگین شدن فضای ورزشی استان خواهد شد.

تبدیل وضعیت و به قولی آپدیت نیروهای جوان به جای برخی نیروهای از کار افتاده در دستگاه ورزش که انگیزه ای برای ادامه کار ندارند، میتواند راهگشای بسیاری از مشکلات موجود در دستگاه ورزش باشد.

کامبیز حسین پور

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=6379

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها