افزونه جلالی را نصب کنید.

رفع ۳۳ نقطه حادثه خیز در معابر سطح شهر بندرعباس

  • کد خبر : 6884
  • 07 خرداد 1401 - 16:38
رفع ۳۳ نقطه حادثه خیز در معابر سطح شهر بندرعباس
رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس، از شناسایی و رفع ۳۳ نقطه حادثه خیز در معابر سطح شهر طی دو ماه گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس، عمار زاهدی با بیان اینکه پس از بررسی و شناسایی نقاط پر خطر در معابر سطح شهر، ایمن سازی این نقاط در دستور کار قرار گرفت، خاطر نشان کرد: در پی بررسی های انجام شده از ابتدای سال تاکنون بخشی از، معابر سطح شهر بوسیله نصب تابلوهای راهنمایی و رانندگی و علائم خورشیدی، تجهیزات ترافیکی، چراغ چشمک‌زن، آشکار سازی سرعتکاه آسفالتی و رنگ آمیزی خطوط عابر پیاده ایمن سازی شد.

وی با بیان اینکه این ایمن سازی در نقاط مختلف سطح شهر پراکنده است، اظهار کرد: قسمت هایی از بلوار راه آهن، بلوار ساحلی، بلوار امام حسین(ع) و بلوار جمهوری ایمن سازی شدند.

زاهدی با اشاره به رنگ آمیزی یک هزار و ۳۵۱ متر مربع از معابر، گفت: رنگ آمیزی شطرنجی ایستگاه های تاکسی، خطوط عابر پیاده و سرعتکاه های آسفالتی از دیگر فعالیت های سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری طی دو ماه گذشته بوده است.

وی با اشاره به جمع آوری اقلام ترافیکی فرسوده در معابر سطح شهر، اذعان داشت: از ابتدای سال تاکنون ۲۷۸ مورد چشم گربه ای پلاستیکی، جداکننده پلاستیکی و نیوجرسی بتنی جمع‌آوری شد.

وی ادامه داد : همچنین نصب ، تعمیر و راه اندازی دستگاه فرماندهی ۳۴ تقاطع چراغدار نیز صورت پذیرفت که به صورت مستمر ادامه دارد.

زاهدی به تداوم بررسی های میدانی کارشناسان در جهت کاهش بار ترافیکی و رفع خطرهای احتمالی معابر اشاره کرد و یادآور شد: علاوه بر نظارت کارشناسان و به منظور افزایش رضایتمندی شهروندان، نقطه نظرات و پیام های شهروندی که از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۶۱۷۶۱ دریافت می شود نیز مورد توجه قرار می گیرد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=6884

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها