افزونه جلالی را نصب کنید.
استاندار هرمزگان تاکید کرد:

فعالیت شبانه روزی با هدف افزایش سهم بندرلنگه از صادرات غیر نفتی

  • کد خبر : 6905
  • 07 خرداد 1401 - 17:29
فعالیت شبانه روزی با هدف افزایش سهم بندرلنگه از صادرات غیر نفتی
استاندار هرمزگان در بازدید از مجموعه بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان ضمن تقدیر از عملکرد این بندر و ارگان های خدمات رسان بر ارائه خدمات ۲۴ ساعته در حوزه صادرات غیر نفتی تاکید داشت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چلچله بندر ، “مهدی دوستی” استاندار هرمزگان در حاشیه شورای اداری شهرستان بندرلنگه، از زیر ساخت ها و فعالیت های بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان و مرکز قرنطینه نباتی در این بندر بازدید کرد.

استاندار هرمزگان در این بازدید ضمن تقدیر از آمار رو به رشد و رونق فعالیت های تجاری در این بندر افزود: با توجه به پتانسیل های موجود و فراهم بودن زیر ساخت های خدمات دریایی و بندری، از ارگان های فعال در حوزه صادرات خواست تا با ارائه خدمات ۲۴ ساعته روند صادرات در بندر لنگه را تسریع نمایند.

وی بر لزوم فعالیت ۲۴ ساعته و افزایش سهم صادرات کشور و استان از بندرلنگه که یک بندر صادراتی بوده تاکید کرد.

عسکری نسب مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان ضمن تشریح زیر ساخت های در دست احداث و آماده بهره برداری، به عملکرد این بندر در حوزه های مختلف تجاری از جمله صادرات، واردات و ترانزیت که حاصل عملکرد مشترک این اداره و ارگان های همکار از جمله گمرک، قرنطینه جهاد کشاورزی و سایر شرکت ها، تعاونی ها و فعالین اقتصادی است پرداخت.

گفتنی است، در پایان مهندس مویدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، خدمات قرنطینه نباتی مستقر در بنادر و دریانوردی را تشریح نمود.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=6905

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها