افزونه جلالی را نصب کنید.

رونمایی از پوستر جشنواره رسانه ای ابوذر در هرمزگان

  • کد خبر : 6908
  • 08 خرداد 1401 - 21:46
رونمایی از پوستر جشنواره رسانه ای ابوذر در هرمزگان
با حضور ، مسئول حوزه نمایندگی ولی ‌فقیه در سپاه امام سجاد(ع)، فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان ، مسئول بسیج رسانه سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان و جمعی از مدیران رسانه استان ،پوستر جشنواره رسانه‌ای ابوذر رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از کلمه محمد رسول جلالی مسئول بسیج رسانه سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در مراسم رونمایی از پوستر جشنواره رسانه‌ای ابوذر با بیان اینکه آثار تولیدی شرکت کنندگان حتما باید در یکی از رسانه‌های مکتوب، مجازی، دیداری یا شنیداری دارای مجوز و یا رسانه ملی منتشر شده باشد، گفت: ارسال اثر منتشر شده در رسانه های رسمی نباید به صورت بریده نشریه باشد بلکه باید صفحه کامل آن نشریه،که اثر در آن منتشر شده است، ارسال شود.

جلالی گفت: آثار رسیده به دبیرخانه از لحاظ مالکیت معنوی مورد بررسی قرار می گیرند و همچنین ذکر کد مطلب در رسانه های مجازی که آثار بی نام منتشر می شود، ضروری است.

وی تصریح کرد: عکس‌ها باید به صورت اصل (اورجینال ) ارسال شود، به عبارتی با فتوشاپ یا ابزار دیگر به صورت اغراق آمیز دستکاری نشده باشد و عکس ها با فرمت jpg یا به صورت zip در قسمت ارسال فایل عکس بارگزاری گردد.

آثاری که به طور مشترک وگروهی تهیه شده باشند،در صورت راهیابی به مرحله نهایی ،گروه تولید کننده به عنوان برنده اعلام خواهند شد.مسئول بسیج رسانه سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان ادامه داد: مستند، موشن گرافیک و آثار نمایشی با محوریت موضوعات جشنواره باید در پایگاه اطلاع رسانی، خبرگزاری ها ،پایگاه خبری، مطبوعات، صدا وسیما و یا رسانه های مستقل استان منتشر شده باشد.

وی مرحله فراخوان آثاررا از زمان رونمایی پوستر تا پایان ۱۵دی ماهعنوان کرد وگفت: برگزاری اختتامیه جشنواره استانی نیز از ۱۵دی ماه تا ۱۵ بهمن خواهد بود.

محمد رسول جلالی افزود: ارسال آثار به مرحله کشوری نیز از نیمه اول بهمن ماه خواهد بود و آثار تولیدی شرکت کنندگان حتما باید در یکی از رسانه های مکتوب، مجازی، دیداری یا شنیداری دارای مجوز و یا رسانه ملی منتشر شده باشد.

وی افزود: آثار ارسالی به جشنواره باید در بازه زمانی ۱/۱/ ۱۴۰۱ تا ۱۴۰۱/۱۰/۱۵ منتشر شده باشد و هر فرد مجاز به ارسال حداکثر ۴ اثر در هر قالب جشنواره است.

مسئول بسیج رسانه سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان بیان کرد:آثار باید از طریق سایت بسیج رسانه استان به آدرس www.basijrasaneh.ir به دبیرخانه جشنواره ارسال شود و به آثاری که به صورت ایمیل یا دستی به استان ارسال گردد، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=6908

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها