افزونه جلالی را نصب کنید.

اقدامات نفت ستاره خلیج فارس در پرده ای از ابهام

  • کد خبر : 6920
  • 21 خرداد 1401 - 16:43
اقدامات نفت ستاره خلیج فارس در پرده ای از ابهام
با وجود ذهنیت تغییر و تحول اساسی در مجموعه پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس متاسفانه با وجود تغییر مدیریت شرکت نفت ستاره، این بار نیز مدیر عامل جدید این مجموعه بزرگ اقتصادی در حالی اقدام به سخنرانی در روز محیط زیست نمود که فقط از برخی خبرنگاران استان به صورت گزینشی در این جلسه دعوت به عمل آمد، تا همچنان اقدامات گذشته و آینده این مجموعه در پرده ای از ابهام باقی بماند.


طی سالیان متمادی علیرغم درخواست رسانه ها مبنی بر شفافیت اقدامات انجام شده از سوی نفت خلیج فارس در راستای تحقق شعار مسوولیت اجتماعی نسبت به هرمزگانیها، باز هم شاهدیم یک مدیر تازه کار که اعتقادی به رسانه های مطالبه گر، نیز ندارد!! تنها با دعوت از چند خبرنگار در مراسم روز محیط زیست، قصد بزرگ نمایی اقدامات نه چندان جالب توجه خود را داشت.
اینکه یک مدیر در بیانات خود با حضور تعدادی خبرنگار، تنها عملکردش را تولید ۴۰ درصد بنزین یورو پنج کشور ذکر میکند و هیچ آماری از میزان تولید و صادرات خود نمی‌دهد، همه و همه نشانگر ضعف عملکرد دستگاه مدیریتی مجموعه نفت خلیج فارس است.
حال باید از جناب مدیر عامل سوال کرد که تولید بنزین با کیفیت چه نقشی در بهبود زندگی مردم هرمزگان داشته است و نفت ستاره خلیج فارس سهم مردم هرمزگان را در بحث آلایندگی پرداخت کرده است یا خیر? و اصولا نفت ستاره خلیج فارس چه برنامه ی منسجمی در راستای تحقق مسوولیت اجتماعی خود در قبال مردم هرمزگان دارد?
آیا سهم مردم بندرعباس از محل آلایندگی پالایشگاه نفت ستاره فقط دود و گرد و غبار است یا اینکه مسوولان پالایشگاه تدابیر خاصی برای رسیدگی به امور مختلف مردم دارند?
اگر این پالایشگاه تا کنون اقداماتی در خصوص پرداخت حق آلایندگی به مردم انجام داده است چرا آن را توسط خبرنگاران به مردم گزارش نمی‌دهد که مثلا از چه محلی و به کجا پرداخت کرده است?
شرکت نفت خلیج فارس تا چه میزان از جوانان و نخبه های هرمزگانی در پستهای مدیریتی خود استفاده کرده است?
در پایان امیدواریم نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی ضمن توجه ویژه به رفاه و آسایش مردم هرمزگان ،حضورشان در جلسات پالایشگاه برای خوشامد مدیران آن نباشد، بلکه در راستای سوال ، تحقیق و تفحص و تحقق حقوق مردم استان باشد.

کامبیز حسین پور

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=6920

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها