افزونه جلالی را نصب کنید.

مصرف برق ۳۰۰ اداره در هرمزگان بیش از الگوی تعیین شده است

  • کد خبر : 6959
  • 04 تیر 1401 - 17:04
مصرف برق ۳۰۰ اداره در هرمزگان بیش از الگوی تعیین شده است
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان گفت: در حال حاضر برق 900 اداره در استان رصد و پایش می شود که مصرف برق 300 اداره بیش از الگوی تعیین شده است.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان گفت: در حال حاضر برق ۹۰۰ اداره در استان رصد و پایش می شود که مصرف برق ۳۰۰ اداره بیش از الگوی تعیین شده است.

محمد کریمی افزود: به ادارات مصرف اخطار داده شده که در صورت رعایت نکردن الگوی مصرف، برق آنها قطع می شود. به گفته وی دستگاههای دولتی موظف هستند مصرف خود را در ساعات اداری به میزان ۳۰ درصد و پس پایان وقت اداری به میزان ۶۰ درصد نسبت به سال گذشته کاهش دهند.

دستگاههایی که این میزان را رعایت نکنند ابتدا اخطار قطع برق دریافت می کنند. در صورت بی توجهی به هشدار قطع و ادامه روند مصرف بی رویه، برق آنها قطع می شود. کریمی اضافه کرد: مصرف برق ادارات و نهادهای عمومی  همه روزه بصورت آنلاین و از راه دور کنترل می شود و در صورت بیش از محدوده تعیین شده و بی توجهی به هشدار قطع، برق این مجموعه ها قطع شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گفت: اولویت شرکت توزیع نیروی برق در فصل تابستان ،پایداری شبکه برق است و از تمام ظرفیت‌ها جهت مدیریت و پایداری شبکه برق در ایام پیک بار استفاده می شود.

وی همچنین از مشترکین خواست: با مصرف بهینه برق در فصل تابستان بویژه در ساعات اوج بار بعد از ظهر به پایداری شبکه برق کمک کنند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=6959

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها