افزونه جلالی را نصب کنید.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان:

همه مدیران در قبال آینده جوانان مسئولیت دارند

  • کد خبر : 6972
  • 07 تیر 1401 - 21:44
همه مدیران در قبال آینده جوانان مسئولیت دارند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: همه مدیران در قبال آینده جوانان مسئولیت دارند.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط استانداری هرمزگان؛ پروفسور احسان کامرانی در ستاد ساماندهی امور جوانان استان، با گرامیداشت سالروز شهادت مظلومانه دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران با وقای ایشان و هفته قویه قضائیه ، با اشاره به اهمیت جوانان در امر توسعه کشور، عنوان کرد: چرخه های توسعه و پیشرفت کشور مرهون تلاش های نیروهای جوان متخصص ، کاردان و متعهد در بخش های مختلف است.وی افزود: جوانی جمعیت برای کشور یک ظرفیت بزرگ برای طی کردن مسیر پیشرفت در بخش های مختلف است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه های اجرایی مسائل مرتبط با جوانان را با حساسیت ویژه دنبال کنند و در جلسات تصمیم ساز مربوط به جوانان شخصا حضور یابند.

کامرانی تصریح کرد: فرمانداران شهرستان های تابعه استان مسائل مرتبط با جوانان را با حساسیت ویژه دنبال و پیگیری کنند.

وی خاطرنشان کرد: برنامه ریزی در زمینه اوقات فراغت نوجوانان و جوانان از وضعیت مناسبی برخوردار نیست و نیازمند بازنگری و تحول جدی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، گفت: تدارک برنامه های مناسب برای اوقات فراغت نوجوانان و جوانان جهت جلوگیری از گرایش آنها به تفریحات ناسالم نیازمند اهتمام و پیگیری از سوی دستگاه های اجرایی ذیربط است.

کامرانی، در همین خصوص افزود: دستگاه های اجرایی ظرفیت های خود شامل سالن های ورزشی و سایر امکانات را در اختیار دستگاه های متولی حوزه جوانان قرار دهند تا نسبت به برنامه ریزی اوقات فراغت سالم آنها اقدام کنند.

وی، تصریح کرد: دستگاه های اجرایی کلیه دوره های آموزشی مرتبط با جوانان را اطلاع رسانی کنند تا خانواده ها در جریان این دوره ها قرار گیرند.معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، اظهار داشت: غفلت از جوانان و عدم برنامه ریزی مناسب برای اوقات فراغت سالم آنها بستر گرایش آنها به انواع بزهکاری ها و آسیب های اجتماعی مهیا می کنند که ضروری است با برنامه ریزی های عملیاتی پیشگیری کرد.

کامرانی با بیان اینکه همه مدیران در قبال آینده جوانان استان مسئولیت دارند، تصریح کرد: دستگاه های اجرایی ذیربط نظیر اداره کل ورزش و جوانان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، هلال احمر، کانون فرهنگی و هنری مساجد و ورزش و جوانان با توجه به تعطیلی مدارس و دانشگاه ها پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان با تدارک برنامه آموزشی و تفریحی اقدام کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، اظهار داشت: بسیاری از آسیب های که نوجوانان و جوانان با آن مواجه هستند به دلیل خلا برنامه ریزی جهت پر کردن اوقات فراغت سالم آنها می باشد.

کامرانی با اشاره به اهمیت جوانی جمعیت، تصریح کرد: پنجره جمعیتی به ویژه نیروی جوان و فعال ان برای کشور از اهمیت راهبردی برخوردار است و این مهم مورد تاکید ویژه مقام معظم رهبری است.

وی در همین خصوص، خاطرنشان کرد: حفظ ظرفیت جوانی جمعیت منوط به رفع مشکلات مربوط به جوانان به ویژه مسکن، اشتغال و ازدواج آنها است و دستگاه های اجرایی ملزم به اجرای دقیق قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، گفت: بسته شدن پنجره جوانی زنگ خطری برای کشور است و ضروری است با اتخاذ تدابیر مناسب از پیری جمعیت جلوگیری کرد.

در پایان این نشست از دستگاه های اجرایی فعال در حوزه اوقات فراغت نوجوانان و جوانان با اهدا لوح سپاس تقدیر بعمل آمد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=6972

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها