افزونه جلالی را نصب کنید.
رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس تاکید کرد:

انتخاب عباس سرخاب در سطح ملی افتخار ماست

  • کد خبر : 7257
  • 02 شهریور 1401 - 0:09
انتخاب عباس سرخاب در سطح ملی افتخار ماست
رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: بارها پیگیری کرده و خواستار استفاده از نیروهای توانمند بومی در شهرداری و در همین استان بودیم، متاسفانه این اتفاق نمی افتاد ظاهرا همیشه مرغ همسایه غاز است.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر بندرعباس، فاطمه جراره در چهل و هشتمین جلسه رسمی شورای شهر بندرعباس ، ضمن تبریک روز پزشک به پزشکان و کادر درمان، اظهار کرد: از پزشکان زحمتکش که در شرایط بحرانی و در این چند سال اخیر در یاری رساندن به بیماران کرونایی تا پای جان تلاش کردند و فشار زیادی را تحمل کردند، قدردانی می کنیم.

وی با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، افزود: همانطور که شهیدرجایی فرمودند مردم ما واقعا از کمبودها و کسری هایی که وجود دارد گله ای ندارند آنچه که ما را آزار می‌دهد تبعیض های ناروا و سواستفاده هایی است که از بیت المال اتفاق می افتد، امید است که تک تک ما بتوانیم کمک کنیم تا موضوعاتی که مردم را نگران می کند، کاهش یابد.

جراره با تبریک روز کارمند به تمام کارمندان به ویژه کارمندان شهرداری، تصریح کرد: به یقین توفیق هر دولتی در اداره هرچه بهتر آن کشور وابسته به همراهی، همدلی و مشارکت آحاد مردم است.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: موفقیت و توسعه و پیشرفت هر سازمان به بهره وری، تخصص،تلاش همگانی و اخلاق نیروی انسانی آن سازمان وابسته است، و تلاش در زمینه پیشبرد اهداف و ارتقا آن مجموعه بدون کوشش این کارمندان به نتیجه نمی رسد و ان شاالله از این فرصت استفاده شود و از کارمندان نمونه شهرداری و تمام ادارات تجلیل شود.

وی با ابراز خرسندی از انتخاب عباس سرخاب به سمت مربی تیم فوتبال جوانان، و تبریک این موفقیت به تمام مردم هرمزگان، عنوان کرد : بارها پیگیری کرده و خواستار استفاده از نیروهای توانمند بومی در شهرداری و در همین استان بودیم، متاسفانه این اتفاق نمی افتاد ظاهرا همیشه مرغ همسایه غاز است.

جراره ابرازامیدواری کرد؛ از این دست،نیروها در استان هرمزگان زیاد است و باید از آنان استفاده شود که باید این شرایط را برای عزیزان فراهم کنیم، متاسفانه نیروهای توانمند زیادی هستند که ما قدر آنها را نمی دانیم. رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس خاطرنشان کرد: نیروهای بومی توانمندی های بالایی دارند که می توانند به تیم ملی دعوت شوند و آنجا فعالیت کنند.

متاسفانه ما دراستان خیلی به این جوانان اعتماد نکرده ایم.اگر اعتماد به جوانان سرلوحه کار مسئولان قرارگیرد، شاهد موفقیت های بسیاری در کشور خواهیم بود.

تداوم تیم‌داری تیم فوتبال شهرداری بندرعباس در لیگ دسته دوم کشور

اعضای شورای اسلامی شهربندرعباس به تداوم تیم‌داری تیم فوتبال شهرداری بندرعباس در لیگ دسته دوم کشور رای دادند.گفتنی است همچنین چهل و هشتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بندرعباس با دستور کار تیم‌داری شهرداری
بندرعباس و تامین بودجه تیم فوتبال در فصل جدید با حضور شهردار بندرعباس و اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس برگزار شد و اعضا به تداوم تیم‌داری تیم فوتبال شهرداری بندرعباس در لیگ دسته دوم کشور دادند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=7257

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها