افزونه جلالی را نصب کنید.

تقدیر استاندار و فرمانده سپاه امام سجاد(ع) از مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان

  • کد خبر : 7508
  • 09 شهریور 1401 - 10:11
تقدیر استاندار و فرمانده سپاه امام سجاد(ع) از مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان
در همایش بسیجیان استان هرمزگان از تلاش های عبدالحمید حمزه پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان قدردانی و با اهدای لوح از وی تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر ،این مراسم صبح دوشنبه با حضور فرمانده سپاه امام سجاد(ع)، مدیران دستگاه های اجرایی و جمعی از بسیجیان استان هرمزگان برگزار و از تلاش عبدالحمید حمزه پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان و همچنین عمار حیدری مسئول امور فرهنگی این شرکت تجلیل به عمل آمد.

در این لوح که به امضای استاندار هرمزگان و فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان رسیده آمده است:بسیج شجره طیبه ای است که در سایه آن رویش های فرآیند انقلاب اسلامی پدید آمده و همواره در عرصه های کار و جهاد و شهادت خوش درخشیده است.

حضور بسیجیان با نشاط و پرشور در عرصه های علمی، فرهنگی اقتصادی و نظامی از بدو پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در میدان های مبارزه با استکبار جهانی به ویژه دوران حماسه دفاع مقدس گواه بر عشق و علاقه آنان به امام، رهبری و پاسداری برای حفظ نظام، اسلام و انقلاب بوده و خواهد بود.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولتمردان، مدیران و کارمندان متعهد تبریک و تهنیت عرض می نماییم.

بدین وسیله از زحمات شایسته جنابعالی که نقش موثر و ارزشمندی در اجرای برنامه‌ها و حضور مستمر در زمینه فعالیت‌های بسیج کارمندی آن اداره کل ایفا نموده اید تقدیر و تشکر می گردد.

از درگاه خداوند متعال سعادت و توفیق جنابعالی و خانواده محترم را در دفاع از اسلام عزیز و نظام مقدس جمهوری اسلامی در سالی که به نام تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین است، تحت رهبری حکیمانه فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای(مدظله العالی) مسئلت می نماییم

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=7508

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها