افزونه جلالی را نصب کنید.

پاکسازی و ایجاد آتش بر در حاشیه جاده اصلی بندرعباس-میناب با همکاری اداره راه و شهرسازی

  • کد خبر : 7496
  • 09 شهریور 1401 - 9:59
پاکسازی و ایجاد آتش بر در حاشیه جاده اصلی بندرعباس-میناب  با همکاری اداره راه و شهرسازی
ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی بندرعباس بر پاکسازی و ایجاد آتش بر در حاشیه جاده اصلی بندرعباس-میناب با همکاری اداره راه و شهرسازی نظارت کردند .

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر ؛ رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بندرعباس گفت: پاکسازی و ایجاد آتش بر در حاشیه جاده اصلی بندرعباس-میناب سبب جلوگیری از حریق احتمالی در جنگلهای مجاور جاده و جلوگیری از سرایت آتش به جنگلها و مراتع مجاورجاده می شود.

روح الله وفاکیش افزود: یگان حفاظت این اداره به صورت شبانه روزی آماده دریافت و بررسی هر گونه اخبار در خصوص تخریب و تصرف اراضی ملی ،قطع درخت و آتش سوزی از طریق سامانه ۱۵۰۴ می باشد.

رفع تصرف اراضی ملی در منطقه رستاق شهرستان بندرلنگه

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان از رفع تصرف ۲۱۶ مترمربع از اراضی ملی بخش شیبکوه شهرستان بندرلنگه خبر داد.

حمید حسین پور گفت : در پی حکم قضایی ، با حضور فرمانده یگان حفاظت استان هرمزگان و مامورین یگان حفاظت شهرستان ، اراضی ملی این شهرستان به مساحت ۲۱۶ متر مربع واقع در منطقه رستاق که بدون مجوز و سیر مراحل قانونی اقدام به ساخت اتاقک و فنس کشی نموده بودند رفع تصرف شد.

وی افزود : اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرلنگه به صورت شبانه روزی آماده دریافت هرگونه اخبار در مورد تخریب، تصرف و آتش سوزی از طریق شماره تلفن ۱۵۰۴ می باشد.

رفع تصرف اراضی ملی در منطقه غدیر کوهی شهرستان بندرلنگه

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان از رفع تصرف ۲۴ مترمربع از اراضی ملی بخش شیبکوه شهرستان بندرلنگه خبر داد.

حمید حسین پور گفت : در راستای حفظ و صیانت از حقوق بیت‌المال ۲۴ مترمربع از اراضی ملی در منطقه غدیر کوهی از دست متخلفان آزاد و به بیت المال بازگردانده شد .

وی افزود: مقابله قاطع با زمین‌خواران و متصرفان اراضی ملی یکی از مهم‌ترین اولویت‌های مهم در این مجموعه است و در این راستا بدون هیچ گذشتی با آنان برخورد قضائی صورت خواهد گرفت.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرلنگه از مردم خواست در راستای حفاظت از منابع طبیعی و انفال در صورت مشاهده هرگونه تخلفی در زمینه آتش سوزی، قاچاق گیاهان دارویی و حفر چاه غیر مجازو دیگر تخریب تصرفات در این عرصه‌ها مراتب را به شماره‌های ۱۵۰۴ و یا ۱۳۹ یگان امداد جنگل و مرتع اطلاع رسانی کرده تا از ورود خسارت‌های جبران ناپذیر به عرصه‌های مرتعی و جنگلی جلوگیری شود.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=7496

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها