افزونه جلالی را نصب کنید.
امام جمعه بندرعباس:

آمریکا در تلاش برای اعمال فشار به ایران برای پذیرش توافق است

  • کد خبر : 7683
  • 18 شهریور 1401 - 17:28
آمریکا در تلاش برای اعمال فشار به ایران برای پذیرش توافق است
دشمن باید بداند که با ملتی طرف هست که عزمی جدی برای صیانت از عزت خود دارد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه امروز که در مسجد جامع بندرعباس برگزار شد، ضمن تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی، اظهار داشت: غربی‌ها بازی مسخره‌ای را در پیش گرفته‌اند و سعی می‌کنند ایران را در مسئله برجام مقصر جلوه دهند‌.

وی، با ذکر این نکته که آمریکا همواره نظرات ایران را غیر سازنده می‌دانند، عنوان کرد: بر اساس دیدگاه کشورهای غربی اگر حقوق مردم ایران نادیده گرفته شود و هیچگونه تضمینی برای عدم خروج مجدد آمریکا از توافق اخذ نشود، آن موقع مذاکرات سازنده خواهد بود.

امام جمعه بندرعباس، با اشاره به سابقه بد عهدی آمریکا در طول تاریخ، تصریح کرد: توافقات ناپایدار آمریکا و سایر کشورهای غربی را در طول تاریخ مشاهده کرده‌ایم و به راحتی نمی توان از آن ها چشم پوشی کرد.

دشمن نظر سازنده را تمکین به خواسته‌های خود می‌داند

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، با ذکر این نکته که دشمن فشارهای رسانه‌ای سنگینی را در طول مذاکرات یه ایران وارد می‌کند، بیان کرد: دشمن با این فشارها در تلاش است که ایران نظرات کشورهای غربی را بپذیرد و رئیس جمهور بعدی آمریکا نیز به‌راحتی از توافق خارج شود و آب از آب تکان نخورد.

وی، با بیان این نکته که حاکمیت و مردم به خط رسانه‌ای دشمن آگاه هستند، عنوان کرد: مردم هوشیار ایران به شانتاژ رسانه‌ای دشمن توجهی ندارند.

امام جمعه بندرعباس، با اشاره به الحاق ناو شهید سلیمانی در هفته گذشته با ناوگان دریایی کشور، تصریح کرد: الحاق این ناو توسط دریادلان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موجب ایجاد رعب و وحشت در میان دشمن شد.

بخشی از افتخارات عظیم این اتفاق بزرگ نتیجه تلاش‌های جوانان هرمزگان است که جای قدردانی دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، بیان کرد: در دنیا تنها سه کشور آمریکا، استرالیا و ایران موفق به ساخت چنین شناورهایی شده‌اند و از تمام دست‌اندرکاران این دستاورد قدردانی می‌کنم.

وی با بیان این نکته که دشمن باید به قوانین منطقه خلیج‌فارس تمکین کند، عنوان کرد: دوران پدرسالارانه و بزن در روها تمام شده است و هر موقع که دشمن دست به حرکت خطرناکی زده، پاسخ خود را گرفته است.

امام جمعه بندرعباس افزود: همواره به دشمن اعلام کرده‌ایم که اقتدار ملت ایران را نیازمایید چراکه آزموده را آزمودن خطاست‌.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=7683

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها