افزونه جلالی را نصب کنید.

پایان اختلاف مالی در سه پرونده با اجرای پویش به عشق حسین(ع) می بخشم در شهرستان بستک

  • کد خبر : 7680
  • 18 شهریور 1401 - 17:04
پایان اختلاف مالی در سه پرونده با اجرای پویش به عشق حسین(ع) می بخشم در شهرستان بستک
رئیس توسعه حل اختلاف استان هرمزگان از پایان اختلاف مالی در سه پرونده با اجرای پویش به عشق حسین(ع) می بخشم در شهرستان بستک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، مظفر حمزه ئی معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس توسعه حل اختلاف استان هرمزگان اظهار داشت: همزمان با ایام سوگواری شهادت حضرت سیدالشهدا (ع) با اجرای پویش به عشق حسین(ع) می بخشم، سه پرونده اختلاف مالی در شهرستان بستک، به صلح و سازش منجر شد.

وی تصریح کرد: در نتیجه تلاش ها و پیگیری های اعضای شورای حل اختلاف و با همکاری معتمدین و هیأت های صلح یار در شهرستان بستک این سه پرونده با موضوعاتی چون اختلاف در مالکیت و مطالبه مهریه که ارزش ریالی مجموع آنها بیش از ۶۰ میلیارد ریال می باشد در نتیجه اخذ رضایت طرفین به صدور گزارش اصلاحی منتهی شده است.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در پایان ضمن قدردانی از اهتمام اعضا و کارکنان شورا‌های حل اختلاف به منظور گسترش فرهنگ صلح و سازش خاطرنشان کرد: خوشبختانه امروز جایگاه شورا‌های حل اختلاف در جامعه و در بین مردم به خوبی تبیین شده و امیدواریم بتوانیم تا پایان سال پرونده‌های بیشتری را به سازش برسانیم.

انتهای پیام /

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=7680

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها