افزونه جلالی را نصب کنید.
استاندار هرمزگان:

تمهیدات شورای ترافیک ویژه بازگشایی مدارس در طول یکماهه مهرماه برقرار است

  • کد خبر : 7747
  • 20 شهریور 1401 - 14:59
تمهیدات شورای ترافیک ویژه بازگشایی مدارس در طول یکماهه مهرماه برقرار است
مهدی دوستی استاندار هرمزگان در شورای ترافیک و کاهش تصادفات بر تکمیل امکانات کنترل ترافیک در مسیرهای ورودی مدارس استان تاکیدکرد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، مهدی دوستی استاندار هرمزگان در نشست شورای ترافیک و راهبردهای کاهش تصادفات که باحضور دبیر و اعضاء شورا و ارتباط وبیناری فرمانداران برگزارشد با اشاره به اهمیت زمان بازگشایی مدارس بعد از دوسال کاهش فعالیت های اجتماعی دانش آموزان گفت: تمهیدات ترافیکی ویژه بازگشایی مدارس در طول یکماهه مهرماه برقرار است تا دانش آموزان با شرایط محیط تحصیلی و رعایت نکات ایمنی کاملا آشنا شوند.

استاندار هرمزگان استفاده از ظرفیت های همیاران پلیس و نیروهای هلال احمر را ضروری برشمرد و افزود: آموزش نیروهای همیار و مدیران مدارس در افزایش ایمنی و حفظ سلامت و آرامش دانش آموزان تاثیر بسزایی دارد و می توانند در کنار انجام وظیفه پلیس، ضریب امنیت تردد دانش آموزان را بالا ببرند.

دوستی ضمن تاکید بر تکمیل تمهیدات ترافیکی مسیر های منتهی به ورودی مدارس ادامه داد: فرمانداران مطمئن شوند که مسیرهای تردد مدارس درون شهری و روستایی بویژه روستاهای دوقسمتی واقع در کناره جاده ها به سرعتکاه، علائم و تابلوهای جدید مجهز شده باشند و با هماهنگی پلیس راه نسبت به اصلاح و نوسازی استاندارد خط کشی ها اقدام کنند.
گفتنی است در این نشست درباره ی برنامه های کوتاه مدت جهت تسریع در اصلاح و بازسازی محور لار-کهورستان، پیگیری افزایش اعتبارات تکمیل اصلاح ترانشه حاجی آباد و گزارش فرمانداران و مدیران از اصلاح و نوسازی و تکمیل علائم و هشدارهای کاهنده خسارت جانی در حوادث مواردی مطرح و تصمیم گیری شد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=7747

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها