افزونه جلالی را نصب کنید.

تأکید رئیس کل دادگستری هرمزگان بر رسیدگی سریع به پرونده‌های شعب تجدیدنظر

  • کد خبر : 7763
  • 22 شهریور 1401 - 16:03
تأکید رئیس کل دادگستری هرمزگان بر رسیدگی سریع به پرونده‌های شعب تجدیدنظر
رئیس کل دادگستری هرمزگان بر رسیدگی سریع و با کیفیت به پرونده‌های موجود در شعب دادگاه‌ تجدیدنظر تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، رئیس کل دادگستری هرمزگان ضمن بازدید سرزده از محاکم تجدید نظر این استان، در جریان نحوه رسیدگی، آمار ورودی پرونده و آراء صادره از این شعب قرار گرفت.

در جریان این بازدید که رئیس محاکم تجدیدنظر استان نیز حضور داشت، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان ضمن دیدار صمیمانه و رو در رو با قضات و کارکنان شعب تجدید نظر، دستورات لازم را به منظور تسریع در روند رسیدگی‌ها و رفاه حال مراجعین صادر کرد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین طی سخنانی نقش محاکم تجدیدنظر را بسیار مهم و راهبردی توصیف کرد و گفت: شعب تجدیدنظر با ارائه نظرات تخصصی و صدور آراء متقن و با رویکرد نظارتی و هدایتی در فرآیند دادرسی نقش بسیار تأثیرگذاری دارند.

مجتبی قهرمانی با تأکید بر اینکه رضایتمندی مردم مسأله بسیار مهمی برای ما است، گفت: به این منظور ضرورت دارد رسیدگی سریع و با کیفیت به پرونده‌های موجود مورد توجه قرار گیرد.وی همچنین بر تکریم ارباب رجوع، تلاش مضاعف در احقاق حق و ارائه پاسخ مطلوب به مردم تأکید کرد.

شایان ذکر است: رئیس کل دادگستری هرمزگان در جریان این بازدید با برخی از مراجعین محاکم تجدیدنظر این استان دیدار و گفت‌وگو نمود و پس از استماع درخواست های آنان، دستورات لازم را به منظور رسیدگی به موارد مطرح شده صادر کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=7763

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها