افزونه جلالی را نصب کنید.

با پیگیری دادستان بندرعباس مدرسه ۹ کلاسه روستای چهچکور آماده بهره‌برداری شد

  • کد خبر : 7823
  • 01 مهر 1401 - 12:23
با پیگیری دادستان بندرعباس مدرسه ۹ کلاسه روستای چهچکور آماده بهره‌برداری شد
دادستان مرکز استان هرمزگان از تکمیل روند آماده سازی و بهره برداری از مدرسه ۹ کلاسه روستای چهچکور با پیگیری دادسرای بندرعباس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر علیرضا احمدی منش دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان به همراه قویدل مدیرکل آموزش و پرورش استان و هاشمی مدیرکل نوسازی مدارس از روند تکمیل و تجهیز مدرسه ۹ کلاسه روستای چهچکور بندرعباس بازدید کرد.

علیرضا احمدی منش در جریان این بازدید اظهار داشت: در راستای احیای حقوق عامه و نظارت بر حسن اجرای قوانین، پس از اطلاع از وقفه به وجود آمده در روند تکمیل و بهره برداری از پروژه مدرسه ۹ کلاسه روستای چهچکور بندرعباس، دادسرای بندرعباس با ورود به موضوع، آن را به صورت ویژه پیگیری نمود.

وی تصریح کرد: در نتیجه این پیگیری ها و الزام پیمانکار برای عمل به تعهداتش، خوشبختانه مراحل تکمیل و تجهیز مدرسه امید آتراکران روستای چهچکور به سرعت در حال انجام می باشد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان همچنین خاطرنشان کرد: با توجه به گزارش مسئولان آموزش و پرورش و اداره کل نوسازی مدارس استان، این مدرسه تجهیز و تا فصل شروع مدارس در اختیار دانش آموزان مقطع ابتدایی روستای چهچکور قرار می گیرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=7823

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها