افزونه جلالی را نصب کنید.

بررسی درخواست ۲۱۷ نفر از مددجویان زندان بندرعباس در بازدید دادستان مرکز استان هرمزگان

  • کد خبر : 7813
  • 01 مهر 1401 - 12:07
بررسی درخواست ۲۱۷ نفر از مددجویان زندان بندرعباس در بازدید دادستان مرکز استان هرمزگان
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان در جریان بازدید از زندان بندرعباس، درخواست‌های قضایی ۲۱۷ نفر از مددجویان را بررسی کرد.

دادستان مرکز استان هرمزگان به همراه معاونین و ۳۵ نفر از قضات دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس از زندان این شهرستان بازدید نمودند.

دادستان بندرعباس و مسئولین قضایی در جریان این بازدید، ضمن بررسی درخواست‌های ۲۱۷ نفر از مددجویان در خصوص موارد مطرح شده، دستورات لازم را صادر نمودند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان در ادامه با حضور در بند‌ها و ندامتگاه‌های مختلف، ضمن گفت‌وگو و دیدار چهره به چهره با زندانیان و بازرسی از شرایط و محل نگهداری آنها، خطاب به مسئولان قضایی و مدیران زندان دستورات و توصیه‌های لازم را ارائه کرد.

علیرضا احمدی منش در حاشیه این بازدید با بیان اینکه سیاست‌های ابلاغی از سوی رئیس قوه قضائیه مبنی بر رسیدگی به امور زندانیان و کاهش جمعیت کیفری، در دستگاه قضایی استان هرمزگان مجدانه در حال پیگیری است، بیان کرد: در این راستا برای قضات دادسرای مرکز استان هرمزگان، برنامه های بازدید منظم از ندامتگاه ها پیش بینی شده که با ساز و کارهای نظارتی لازم و به صورت مستمر اجرا می شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=7813

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها