افزونه جلالی را نصب کنید.

آموزش پرورش پاسخ دهد

  • کد خبر : 7806
  • 01 مهر 1401 - 11:59
آموزش پرورش پاسخ دهد
چندی پیش یعنی دو سه روز پیش برای گرفتن کتاب درسی بچه هام به مدرسه مراجعه کردم. مدرسه فاطمیه پشت کلینیک مشیر، فلکه قدس.

در دفتر مدرسه سه خانم حضور داشتن که گویا مدیر، معاون و دفتر دار بودند. گفتم اومدم کتاب درسی بچه ام رو بگیرم. در کمال ناباوری فرمودن که الان دفتر تعطیله؟؟؟!!!گفتم پس شما اینجا چکار میکنید؟ چرا شما هنوز توی دفتر مدرسه هستید؟ مگر شما برای ارائه خدمات به دانش آموزان و اولیای آنها اینجا نیستید؟ اگر دانش آموزی نباشد به تبع شما هم نیستید.خانمی که پشت میز نشسته بود گفت الان نیم ساعت از دوازده ظهر گذشته و ما تا ساعت دوازده کتاب توزیع میکنیم.انگار می خواست که من کمی التماس و خواهش کنم تا از جایش بلند شود و به خودش زحمت بدهد و کتاب بچه ی منو بده.در حالی که این کار یعنی تحویل دادن کتاب دو دقیقه بیشتر طول نمیکشه.

با خودم گفتم اشکال نداره فردا میام میگیرم.فردا کاری برام پیش اومد خانمم رو فرستادم.خانمم به مدرسه رفت تا کتاب های بچه ها رو بگیره.بعد از دقایقی به من زنگ زد گفت که رفتم توی دفتر مدرسه کتاب ندادن.گفتم چرا؟ گفت که گفتن پول شهریه و بیمه رو پرداخت کنید تا کتاب به شما بدیم.خانمم وقتی برای گرفتن کارنامه به مدرسه رفته بود پول شهریه رو ازش گرفته بودن.

آخه مدرسه ای که دوسال تعطیل بوده برای چی باید پول شهریه بگیره؟چرا اداره کل آموزش پرورش استان هرمزگان و ناحیه ی دو آموزش پرورش نظارتی بر روی مدرسه ها ندارن؟ در این اوضاع اقتصادی که مردم به نان شب محتاج هستند و حتی توانایی سیر کردن شکم خود را ندارن از کجا بیارن شهریه برای مدارسی که تعطیل بوده بدن؟ با یه حساب سرانگشتی می توان فهمید که خرید لباس کفش کیف و لوازم تحریر برای یک دانش آموز بالغ بر دو سه میلیون آب می خوره

با توجه به فرا رسیدن مهر و شروع مدرسه ها جا داره که اداره کل و نواحی زیر مجموعه نظارتهای خود را چند برابر کنند تا شاهد این اتفاق ها نباشیم.مدرسه دخترانه فاطمیه در ناحیه دو آموزش پرورش نه تنها پول شهریه دو سال تعطیلی را با زور زیادی از خانواده ها گرفته بلکه شهریه سال جدید با پول بیمه و… رو نیز در دستور کار قرار داده تا جایی که داد عده ی زیادی از والدین رو در آورده.

والدین هم در تنگاه قرار گرفته اند. از یه سو بچه مدرسه ای کارنامه می خواد از سوی دیگر کتاب که با مراجعه به مدرسه با درخواست مدیر مدرسه ی فاطمیه روبرو میشن.مدیر محترم مدرسه هم تا پول شهریه دوسال تعطیلی و شهریه سال جدید رو نگیره نه کارنامه میده و نه کتاب.

به نظر میاد تا اداره کل آموزش و پرورش به این مدرسه ورود نکند و با این مدیر برخورد قاطعانه ای نکند، این مدیر محترم کماکان ور حال پیاده کردن اهداف خود باشد.این وسط اما والدین و خانواده های کم بضاعت که توان دادن هزینه های هنگفت به مدرسه رو ندارن چه کاری باید انجام دهند و داد دل خودشونو باید به کی بگن.

شما مسوول محترمی که در آموزش و پرورش پشت میزت نشستی. بلند شو و به دنبال حل کردن مشکلات اولیای کم بضاعت باش تا دیر نشده و عواقب دیگری پیش نیومده.

نامه رسیده یکی از والدین دانش آموزان

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=7806

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها