افزونه جلالی را نصب کنید.

رشد ‌۷۸۲ درصدی تعداد پرونده های تعیین تکلیف شده اموال تملیکی در استان هرمزگان

  • کد خبر : 7810
  • 01 مهر 1401 - 12:05
رشد ‌۷۸۲ درصدی تعداد پرونده های تعیین تکلیف شده اموال تملیکی در استان هرمزگان
رئیس کل دادگستری هرمزگان از رشد ‌۷۸۲ درصدی تعداد پرونده های تعیین تکلیف شده اموال تملیکی در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر رئیس کل دادگستری استان هرمزگان اظهارداشت: با توجه به تمهیدات اتخاذ شده به منظور اجرای دستورات ریاست قوه قضاییه پس از سفر تخصصی ایشان به استان هرمزگان، ۸۹۰ فقره پرونده کالاهای متروکه اموال تملیکی از ابتدای فروردین ماه تا ۲۰ شهریورماه امسال تعیین تکلیف شده است.

مجتبی قهرمانی در ادامه با اشاره به تعیین تکلیف ۱۰۱ فقره پرونده کالاهای متروکه اموال تملیکی در مدت مشابه سال قبل، از رشد ‌۷۸۲ درصدی تعداد پرونده های تعیین تکلیف شده در این استان خبر داد‌.

وی همچنین یادآور شد: در حوزه فروش اموال تملیکی موجود در انبارها به نسبت سال گذشته رشد بسیار خوبی را شاهد هستیم و در حالی که طی شش ماهه نخست سال ۱۴۰۰ حدود ۲۰۰ میلیارد تومان فروش اموال تملیکی داشتیم، این رقم در سال جاری و در مدت مشابه با رشد ۳۳۵ درصدی به ۸۷۰ میلیارد تومان رسیده است.

قهرمانی تصریح کرد: این فروش اموال متعلق به کالاهای رسوبی گمرک شهید رجایی شامل تجهیزات، ماشین‌آلات و مواد اولیه و سایر کالاهایی می‌شود که با استقرار تیم های ویژه ای تعیین تکلیف و در نهایت به فروش رسید.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در پایان تأکید کرد: استان هرمزگان در حوزه تعیین تکلیف و فروش اموال تملیکی رتبه اول کشوری را با فاصله زیاد نسبت به دیگر استان ها به خود اختصاص داده است و در حوزه انهدام کالاهای مضر سلامت جامعه که تأییدیه سازمان غذا و داروی کشور و سایر ارگان‌های مجوز دهنده را نگرفته باشند نیز استان هرمزگان در سطح کشور رتبه اول را دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=7810

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها