افزونه جلالی را نصب کنید.
مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان:

جابجایی کانتینر در بندر شهید رجایی به بیش از ۹۸۰ هزار TEU رسید

  • کد خبر : 7831
  • 07 مهر 1401 - 10:25
جابجایی کانتینر در بندر شهید رجایی به بیش از ۹۸۰ هزار TEU رسید
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از تخلیه و بارگیری حجمی بالغ بر 980 هزار و 789TEU کانتینر طی نیمه نخست سال جاری در بندر شهید رجایی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر ، “حسین عباس نژاد” با ارایه تازه ترین آمار و ارقام از عملکرد کانتینری بندر شهید رجایی طی شش ماهه سال ۱۴۰۱، اظهار داشت: در این دوره زمانی، در مجموع رقمی بالغ۹۸۰ هزار و ۷۸۹TEU کانتینر(هر تی ای یو معادل یک کانتینر بیست فوت) در این بندر تخلیه و بارگیری شد.

عباس نژاد خاطرنشان کرد: از مجموع ۷۹۰ هزار و ۶۹۹ TEU کانتینر پر تخلیه و بارگیری شده، ۱۴۴ هزار و ۶۲۴ TEU مربوط به محموله های ترانزیتی بوده است .

به گفته مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان، حجمی بالغ بر۱۵۱هزارو ۳۶۵ TEUکانتینر طی نیمه نخست امسال از طریق اصلی ترین بندر کانیتنری ایران به سایر بنادر منطقه ترانشیپ شده است.

وی در پایان از جابجایی ۱۸۵ هزار و ۲۸ TEU کانتینر حامل کالاهای صادراتی و ۳۰۹ هزار و ۶۸۲TEU کانتینر وارداتی طی شش ماه سال جاری خبر داد.

گفتنی است؛ بندر شهید رجایی با بهره مندی از پیشرفته‌ترین پایانه‌های کانتینری و برخورداری از تجهیزات روز دنیا به عنوان بزرگترین و پیشرفته‌ترین بندر کانتینری ایران محسوب می‌شود که تخلیه و بارگیری بیش از ۸۰ درصد کالاهای کانتینری درسطح بنادر کشور را پشتیبانی می‌کند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=7831

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها