افزونه جلالی را نصب کنید.

مدیریت نالایق ! و اینترنت افتضاح در هرمزگان

  • کد خبر : 7969
  • 24 مهر 1401 - 23:21
مدیریت نالایق ! و اینترنت افتضاح در  هرمزگان
نمیدانم اینکه مخابرات چند روز تلفن منزلتان را به هر دلیلی قطع کند و زنگ‌ بزنی خرابی تلفن و هیچ کس اقدامی نکند و از آن طرف اینترنت هم حدود یک ماه دچار اختلال شود و باز از طرفی دیگر کیفیت اینترنت هم به جای 16 مگابایت بر ثانیه، بشود یک مگابایت بر ثانیه ، اسمش را چی میگذارید?

آیا این کم فروشی نیست? آیا این احجاف و ظلم مضاعف در حق مصرف کنندگان نیست? آیا این مدیریت ناکارآمد شرکت مخابرات را نمی‌رساند?به چه حقی به خودتان اجازه میدهید چند روز تلفن مردم را قطع میکنید و مثلا آن طرف هم میگویید خدمات دهی شما به مشترکان عالیست و …در حالی که کارمندان بخش خرابی تلفن شما اصلا پاسخگو نیستند.

وقتی مردم مثلا یک هفته اینترنت خریداری کرده اند باید به مدت هفت روز اینترنت داشته باشند و اگر به هر دلیلی مخابرات اینترنت را در این مدت قطع کرد باید پاسخگو باشد و اینترنت مردم را در همان مدت قرارداد خرید اینترنت به مردم ارائه دهد، نه کمتر و نه بیشتر ، یعنی اگر دو روز اینترنت را قطع کرد از آن طرف باید جبران کند و دو روز به قرارداد اینترنت اضافه کند، اما انگار برای کسی مهم نیست که طی همین دو روز چه بلای ممکن است بر سر مردم بیچاره بیاید.

مسوولان مخابرات و بخش خرابی تلفن هم انگار خواب تشریف دارند، اما همین عده سر هر ماه از دولت حقوق خود را با اضافه کار باید دریافت کنند و کسی هم نیست سوال کند این حقوقی که شما دریافت میکنید بابت انجام چه کاری است?آیا به مردم خدمت کرده اید? آیا مردم از خدمات شما راضی هستند?

و من جمله مدیر عامل محترم مخابرات که خود را به بی خیالی زده و هیچ نظارتی بر امور کارکنان زیر مجموعه خود ندارد، چرا که هر کسی هر کاری دلش خواست انجام میدهد و آب هم از آب تکان نمی‌خورد!

جناب نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، آهای اهالی سیاست بی خاصیت ….وقتی مدیری صفر کیلومتر را بر می‌دارید می‌گذارید مدیر عامل مخابرات هرمزگان آنوقت باید شاهد چنین بی مدیریتی هم باشید که این یک نمونه کوچک از وضعیت دردناک مخابرات و خدمات دهی اینترنت ضعیف در استان هرمزگان است.

قیمت مکالمه و آبونمان تلفن ثابت را که بالا بردید تا کمر مردم در این وضعیت گرامی بیشتر بشکند، اما خدمات شما هیچ تغییر نداشته است.!چرا واحد‌های نظارتی اقداماتی نمی‌کنند .

اپراتورهای همراه اول و ایرانسل که دیگر شورش را در آورده اند و مثلا ادعا دارند اینترنت پر سرعت به مخاطبان خود میدهند در حالی که علنا حرف نادرست میزنند و به مردم ظلم میکنند?

خدمات دهی اینترنت بین الملل و خارجه را که بی خیال شدیم، حال وضعیت اینترنت داخلی که دیگر نباید اینقدر وقیحانه باشد!!که هی شاهد قطع و وصل شدن آن باشیم!!!

حال آدم از این وضعیت اسف‌بار اینترنت و خدمات دهی شرکت مخابرات به هم میخورد.

وقتی مدیریت ندارید بروید کنار تا انسانهای متخصص، نخبه و کاربلد بیایند بر سر کار!

کامبیز حسین پور

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=7969

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها