افزونه جلالی را نصب کنید.

کشورهای غربی، مترصد ضربه زدن به ملت ایران هستند

  • کد خبر : 8098
  • 30 مهر 1401 - 23:24
کشورهای غربی، مترصد ضربه زدن به ملت ایران هستند
جمهوری اسلامی ایران در طول بیش از چهار دهه گذشته همواره با وجود جنگ سخت و نرم دشمنان داخلی و خارجی و تهدیدات‌آفرینی‌های مختلف آن‌ها مسیر رشد و تعالی خود را طی کرده و امروزه به مدد همت و همدلی ملت شریف ایران در اوج قله‌ افتخار و عزت قرار دارد.

حال در چنین شرایطی یکی از کشورهای فتنه جو و دنبال کننده شیطان بزرگ عصر حاضر، آمریکا، در سودای خوش خدمتی به ائتلاف ضد ایرانی غرب دست به تحریم تعدادی از رسانه‌ها و فعالان رسانه‌ای کشورمان زده است آنهم در حالی که این کشور همواره خود را داعیه‌دار دفاع از آزادی بیان معرفی کرده و می‌کند.

اما اعلام تحریم‌های اخیر پرده از نقاب ریاکارانه این کشور برداشت! اقدام اخیر دولت کانادا در تحریم رسانه‌ها و فعالان رسانه‌ای شاخص ایرانی به بهانه دفاع از آزادی بیان، آنهم پس از مواجهه ملت ایران با یکی دیگر از فتنه‌های داخلی ساخته و پرداخته منافقین و محور عبری-عربی-غربی یکبار دیگر چهره دروغین متحدان آمریکا را به ملت شریف ایران نشان داد و به نخبگان کشورمان یادآوری که کشورهای غربی خصوصاً متحدان ایالات متحده آمریکا نه تنها غیر قابل اعتماد بوده بلکه همواره مترصد فرصتی برای ضربه زدن به ملت ایران هستند.

شواهد وقرائن حاکی از رفتاردوگانه و متناقض دولت کانادا نسبت به مقوله(آزادی بیان) است. تحریم رسانه ها و فعالین رسانه ای در قاموس هیچ پروتکل جهانی پذیرفته نیست و این تحریم های دولت کانادا حاکی از نقض آشکار حقوق بشر می باشد.

حقوق بشری که خود مدعی آن بوده ولی پس از تحریم های صورت گرفته، دروغ گویی های دولت دست نشانده آمریکا مشخص می گردد.

اعمال تحریم اخیر از سوی دولت کانادا همچنین نشان داد که جنون تحریم کاخ سفید به سرعت به متحدان این کشور سرایت کرده و از همین روی ملت ایران بایستی بیش از پیش خود را برای مواجهه با تهدید آفرینی‌ها و فشارهای متحدان آمریکای جنایتکار آماده کند.

اما همانگونه که در قرآن وعده داده شده است در نهایت پیروزی از آن حزب الله است که تجلی آن را امروز می‌توان در ملت مسلمان و قهرمان ایران مشاهده کرد.

دولت کانادا نیز باید بداند که تحریم رسانه ها و اصحاب رسانه کشورمان، نقض بخشی از حقوق اساسی ملت ایران در رساندن صدا و نظر خود به جهانیان و نیز گویای پوچ بودن شعار غربی در خصوص ضرورت رعایت حقوق بشر و آزادی بیان است لذا ملت شریف ایران هیچگاه این اقدامات ضد ایرانی دولت کانادا را فراموش نخواهد کرد و پاسخی درخور این اقدامات ماجراجویانه را در فرصت مناسب به دولت کانادا خواهد داد.

دولت کانادا بداند که پس از رسوایی کشف گورهای دسته جمعی کودکان بومی این کشور، کانادا به عنوان مهد آپارتاید و نسل کشی فرهنگی در جهان شهره شده است و رفتارهای اخیر این کشور در مقابله با فضای آزاد رسانه‌ای و آزادی بیان نمی‌تواند این رسوایی تاریخی را در حافظه افکار عمومی جهان پاک کند بلکه این قبیل اقدامات ننگ آپارتاید رسانه‌ای را نیز بر پیشانی این کشور حک می‌کند.

در پایان از سیاستمدارن و دستگاه سیاست خارجی کشورمان انتظار می‌رود که به این ماجراجویی جدید دولت کانادا پاسخی درخور داده شود تا این کشور و دیگر متحدان دنباله رو کاخ سفید نیز بدانند که ماجراجویی علیه ملت ایران بی پاسخ نخواهد ماند.

از طرف دیگر از اصحاب رسانه و مدیران رسانه ای کشور تقاضا می شود تا با محکومیت این رفتار دوگانه دولت کانادا و تحریم رسانه های ایرانی، در راستای اعتلای میهن عزیزمان ایران و نمایش همدلی میان همه رسانه ها سهیم باشند. بسم الله الرحمن الرحیم

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=8098

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها