افزونه جلالی را نصب کنید.

یاسین به گوش خر!!!

  • کد خبر : 8193
  • 06 آبان 1401 - 14:55
یاسین به گوش خر!!!
بدون شک گزارشات و اخبار کنونی رسانه های هرمزگان در خصوص برخی مشکلات پیش رو و رساندن آن به گوش برخی دیگر، مانند خواندن یاسین به گوش خر شده است.

حرف که گوش نمیدهند و ترتیب اثر هم که نمیدهند هیچ… از رسانه ها هم شکایت می برند!!!بلی، سالیان سال است که رسانه ها از مشکلات می‌گویند و‌ گوش کسی هم بدهکار نیست.واقعا مشکل کجاست و چه کسانی مسوول برخی نابسامانی در استان هستند.

هر کسی ساز خودش را میزند، هیچ کس به هیچ کس کاری ندارد و چیزی نمی‌گوید و همگی سر در گریبان خود و هیچ نظارت نیست و اگر هم نظارتی باشد در حد معمولی و متعارف و رفع تکلیف!!چون فلانی در فلان جا پارتی دارد…چون بهمانی رفیق فلانی یا … است…چون فلانی را فلانی آورده که کله گنده است…

صد البته اگر نظارت کافی و کامل بود و هر کسی در جایی قرار داشت که لایقش باشد، چنین ناهماهنگی و بی نظمی در برخی امور را شاهد نبودیم.

شخصیت علمی را می بینید یک شبه سیاسی می‌کنند و شخصیت سیاسی را علمی و شخصیت عمرانی را جایگزین شخصیت آزمایشگاهی و شخصیت الکترونیکی را جایگزین عمرانی و….

با این اوصاف کسی توقع پیشرفت که ندارد هیچ، اگر بشنوند فلانی دسته گل به آب داده هم نیز هیچ تعجب نخواهند کرد و می‌خندند و جالبتر اینکه اگر فلانی دسته گل هم به آب دهد و گند بزند، یک شبه برش میدارند و میگذارند مسوول فلان و بهمان!!….یعنی چه??!!

تنها این وسط میماند تضییع حقوق مردم بیچاره و اتلاف بیت المال که برخی شخصیتهای نا آگاه بدون اینکه بدانند و در ضمیر ناخودآگاهشان حتی درگیر آن باشند، طی تنها چند ماه چنان بلایی به سر منافع مردم در می آورند که بیا و ببین….نمونه هایش هنوز که هنوز است بر سر کار هستند!!!

آخر چقدر حماقت و نامدیریتی به خاطر منافع سیاسی که فقط یک یا چند نفر در آن سهیم هستند..!اگر دست اندر کاران سیاست به گفته های خود حتی یک درصد، یک درصد اعتقاد دارند و حرف بیهوده نگفته اند بهتر است قلاده را از گردن آدمهای اشتباهی و از آن سو یک مشت بیسواد و نالایق بردارند و میدان را به دست افراد با سواد بدهند،…. حال این فرد باسواد به هر جناحی که وصل باشد( منظور جناحهای شناخته شده و دارای مجوز در کشور)، چه چپ باشد و چه راست و چه ….مهم کاردانی و مدیریت است که اگر فکری نشود دودمان منافع هرمزگان بیش از این نیز به باد خواهد رفت.

بهتر است نگاه‌های کلان نسبت به افرادی که در جشنواره های رسمی عمرانی و آبادانی آخر شده اند، تغییر کند، تنها سمعا و طاعتا گفتن برای مدیریت کافی نیست.!!که اگر اینگونه بود، خر بهترین گزینه بود.

تا یادمان نرفته ، عزیزان، بزرگواران، اهالی سیاست و….این مطالب که گفتیم تمنا دارم به کسی بر نخورد لطفا…با فرد خاصی نبودیم…!!!

کامبیز حسین پور

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=8193

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها