افزونه جلالی را نصب کنید.

دیدار جانشین سازمان بسیج رسانه کشور با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان

  • کد خبر : 8187
  • 06 آبان 1401 - 13:08
دیدار جانشین سازمان بسیج رسانه کشور با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان
نوید کمالی جانشین بسیج رسانه کشور در دیدار با اسمعیل جهانگیری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در خصوص تبیین سواد رسانه در بین آحاد مردم جامعه به گفتگو پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان ، در این دیدار اسمعیل جهانگیری ضمن خیر مقدم و تقدیر از فعالیت های صورت گرفته بیان کرد : سواد رسانه ای یک تکنیک عملی و مهارت است و به فرد این توانایی را می دهد که تحلیل درستی از مطالب منتشر شده داشته باشد.

وی ادامه داد : روزانه شبکه های مختلفی پمپاژ خبری دارند که برخی از آنها تحریف شده هستند از اینرو نیاز جامعه است که با سواد رسانه ای آشنا باشند و قطعا زیر بنای سواد رسانه ای سواد دیجیتال  است که باید از خانواده ها شروع شود.

در ادامه کمالی جانشین بسیح رسانه کشور بیان کرد : در خصوص آموزش سواد رسانه ای کیفیت ملاک است و سواد رسانه ای به صورت عمومی باید کار شود و از طریق مهارت های شهروندی می توان سواد رسانه ای را هم لحاظ کرد.

وی افزود: اگر جامعه ای سواد رسانه ای داشته باشند تحریک رسانه ای نمی شوند و از آنجایی که خانواده مهمترین رکن یک جامعه است و حلقه وصل نوجوانان با جامعه می باشد پس باید سرمایه گذاری خوبی در خصوص خانواده ها داشته باشیم و استان هرمزگان می تواند الگوی مناسبی برای این جریان باشد.

خاطر نشان می شود دیدار جانشین سازمان بسیج رسانه با حضور محمدرسول جلالی رییس بسیج رسانه استان هرمزگان در دفتر مدیرکل انجام شد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=8187

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها