افزونه جلالی را نصب کنید.

بیانیه سازمان بسیج رسانه استان هرمزگان در پی حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ

  • کد خبر : 8196
  • 07 آبان 1401 - 13:19
بیانیه سازمان بسیج رسانه استان هرمزگان در پی حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ
بسم الله الرحمن الرحیم«انما جزاء الذین یحاربون الله ورسوله ویسعون فی الارض فسادا ان یقتلو اویصلبوا اویقطع ایدیهم وارجلهم من خلاف او ینفوا من الارض وذلک لهم خزی فی الدنیا ولهم فی الاخره عذاب عظیم» مائده ۳۳

امروز در شرایطی از تاریخ جمهوری اسلامی ایران قرار داریم که به لطف رهبری حکمیانه مقام معظم رهبری، درخت انقلاب اسلامی آنچنان تنومند شده است که این امر برای خیلی از کشورهای حامی تروریسم ، قابل هضم نیست و متاسفانه همین دشمنان ملت، جنایتی را رقم زدند که هیچ گاه از ذهن و یاد این ملت فراموش نخواهد شد. 

ملت ایران سال هاست در برابر ظلم و ستم کشورهای مغرض که همیشه قصد ضربه زدن به نظام عزیز جمهوری اسلامی را داشتند سرسختانه ایستاده و همیشه پاسخی دندان شکن و محکم به این کوردلان داده است.

این اقتدار و صلابت مدیون خون شهیدان و ایثارگران و مردم همیشه در صحنه ای است که با جان و خون و هستی خود، اقتدار و ایستادگی نظام جمهوری اسلامی را برقرار کرده اند.

دشمنان خارجی نظام و ملت ایران اینبار در حرکاتی ترکیبی و با استفاده از جهل برخی از خواص با جریحه‌دار کردن احساسات عمومی ابتدا مدافعین امنیت را تضعیف کردند و در حرکتی ناجوانمردانه حادثه تروریستی حرم شاهچراغ را رقم زدند که نشان از عجز و ناتوانی و سستی دشمنان این مرز و بوم دارد که هنوز نمی دانند این کشور بر مبنای چه ارزش ها و از خودگذشتگی هایی استوار است.

سازمان بسیج رسانه استان هرمزگان ضمن محکوم کردن این حادثه تروریستی و جنایتکارانه تکفیری، به خانواده های شهیدان تسلیت عرض می نماید و برای کلیه مجروحین این حادثه آرزوی تندرستی دارد و درود فراوان به نیروهای پرتلاش امنیتی و دلاور مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی جمهوری اسلامی، سربازان گمنام امام زمان(عج)که عاشقانه دست از جان خود کشیدند و امنیت و آرامش را برای ملت مهیا کرده‌اند می‌فرستد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=8196

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها