افزونه جلالی را نصب کنید.

قوه قضاییه روند خوبی در زمینه رفع موانع تولید آغاز کرده است

  • کد خبر : 8454
  • 25 آبان 1401 - 8:01
قوه قضاییه روند خوبی در زمینه رفع موانع تولید آغاز کرده است
نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی گفت: قوه قضاییه روند خوبی در زمینه رفع موانع تولید و اشتغال و گره گشایی از این بخش آغاز کرده است.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، احمد مرادی با اشاره به «اشتغالزایی مستقیم برای ۴۶۰ نفر در شرکت پالایش نفت آفتاب بندرعباس با اجرای دستور رئیس قوه‌قضاییه» گفت:قوه قضائیه واقعا روند خوبی را در زمینه رفع موانع تولید، اشتغال و گره گشایی از این بخش آغاز کرده است و ما هم مراتب تشکر خودمان را به مسئولین قضایی اعلام می داریم.

وی تاکید کرد: شرکت پالایش نفت آفتاب بندرعباس با ظرفیت ۳۰ هزار بشکه نفت مجوز فعالیت گرفت و فعالیتشان هم قانونی بوده است.وی تاکید کرد: متاسفانه برای اراضیِ در حاشیه این پالایشگاه جهت توسعه، مشکلاتی ایجاد شد و دو سه سال کار بر روی زمین مانده بود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با ورود دستگاه قضایی به مشکلات شرکت پالایش نفت آفتاب بندرعباس و به پشتوانه پیگیری های حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای در گذشته و آنهم در مسند معاون اولی این قوه، دستور داده شد که این موضوع به سرعت مورد بررسی قرار گیرد و این مشکل برطرف شود که خوشبختانه بالاخره این مشکل در شرایط فعلی برطرف شد.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رفع مشکلات شرکت پالایش نفت آفتاب بندرعباس باعث شد تا ۴۶۰ نیروی کار جدید در ابتدای امر به این پالایشگاه اضافه شود.ا

این نماینده مجلس با بیان اینکه موانع پیش روی تولید کنندگان کم نیست، بیان کرد: این مسئله نشان داد که اگر قوه قضاییه به سهم خود به موضوع رفع موانع تولید ورود کند، مشکلات حل شده و شاهد افزایش تولید و افزایش اشتغال خواهیم بود.

وی با بیان اینکه اقدام رئیس دستگاه قضا در زمینه حضور بین مردم بسیار امری مطلوب است، بیان کرد: رئیس دستگاه قضا تاکنون کمک‌های زیادی را با دید باز خود برای رفع موانع تولید داشته است و انشالله همه دستگاه‌ها پای کار بیایند.

انتهای پیام /

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=8454

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها