افزونه جلالی را نصب کنید.

طرح بازآفرینی محله اسلام آباد پیشرفت مناسبی دارد/طرح‌‌های بازآفرینی در محله دوهزار اجرایی می‌شود

  • کد خبر : 8541
  • 10 آذر 1401 - 19:42
طرح بازآفرینی محله اسلام آباد پیشرفت مناسبی دارد/طرح‌‌های بازآفرینی در محله دوهزار اجرایی می‌شود
استاندار هرمزگان در حاشیه بازدید از طرح بازآفرینی شهری محله اسلام آباد و پروژه گردشگری کوهستان‌پارک پنجه‌علی بندرعباس گفت: محله دوهزار به عنوان دومین محله هدف در این طرح انتخاب شده که مراحل طراحی آن در حال انجام است.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط‌عمومی استانداری هرمزگان، مهدی دوستی استاندار هرمزگان با همراهی شهردار بندرعباس از طرح بازآفرینی شهری محله اسلام آباد و بازگشایی معبر این محله همچنین طرح توسعه تفرجگاه کوهستان پارک پنجه علی بازدید کرد.

دوستی در حاشیه بازدید از پروژه‌های توسعه و بازآفرینی شهری بندرعباس اظهارداشت: یکی از قول‌هایی که به مردم داده بودیم بازآفرینی شهری به ویژه در سکونتگاه‌های غیررسمی، حاشیه شهرها و جاهای بدون معماری مشخص و دقیقی بود و بر همین اساس طرح بازآفرینی محله اسلام آباد را با همت شهردار بندرعباس و اداره کل راه و شهرسازی آغاز کردیم.

وی با بیان اینکه طرح بازآفرینی محله اسلام آباد پیشرفت مناسبی دارد، افزود:  محله دوهزار به عنوان دومین محله هدف در این طرح  انتخاب شده که مراحل طراحی آن در حال انجام است و به زودی عملیات اجرایی آن نیز آغاز می شود.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان، با اشاره به وفاق مسئولان در پیشبرد طرح ها گفت: تمرکز ویژه‌ای برروی بازآفرینی شهری داریم و باتوجه به منابع مالی که برای این مهم کنار گذاشته‌ایم می توانیم گام‌های مناسبی برای مردم برداریم.

استاندار هرمزگان با اشاره به پروژه توسعه کوهستان‌پارک پنجه‌علی تاکید‌کرد: با احداث زیرساخت های لازم در منطقه پنجه‌علی و بستر بکر و بی‌نظیر آن برنامه هایی در قالب یک ژئوپارک یا مناظر چشم‌نواز شهری و پل معلق در ارتفاع عملیاتی خواهد شد.

دوستی تصریح‌کرد: بخشی از زیرساخت‌های موردنیاز برای این کوهستان‌پارک تامین شده است اما لازم است منابعی را جهت تسریع در کار درنظربگیریم.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از مشاوران خبره در طراحی این تفرجگاه، بیان‌کرد: مهم‌تر از مسائل عمرانی، بحث تعریف و احصای بسته‌های سرمایه‌گذاری در این پروژه است که می‌تواند با واگذاری و افزایش مشارکت مردم منجر به ایجاد شغل، بالا رفتن گردش‌مالی و تحقق اقتصاد خودگردان در این طرح شود.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=8541

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها