افزونه جلالی را نصب کنید.
بی تحرکی و ناکارآمدی برخی مسئولین و کارگزاران بار سنگین و غیر قابل تحمل دولت سیزدهم

استاندار جهادی و انقلابی هرمزگان به گوش باشید!

  • کد خبر : 8703
  • 12 دی 1401 - 15:25
استاندار جهادی و انقلابی هرمزگان به گوش باشید!
از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون قصه پر غصه مسئولان و کارگزاران بی خاصیت و ناکارآمد علی الخصوص مدیران فاسد در سطوح مختلف به مصداق همان خار در چشم و استخوان در گلویی می ماند که مولا امیرالمؤمنین حضرت علی(ع) در خطبه های مختلف نهج البلاغه بارها بدان اشاره نموده اند....

✍️فرزام محمدی مزرعه

…..در مدل حکمرانی اسلامی این بیماری مسری و صعب العلاج تا آنجا کار به دست حاکمیت می دهد که اگر در راس آن نظام حتی امام معصومی همچون مولای متقیان هم باشد ،قادر نخواهد شد خلا ناکارآمدی کارگزاران را جبران نماید و منشا خیر و سعادت دنیا و آخرت مردم باشد.

در دولت سیزدهم که با شعار محوری مبارزه جدی با ” فقر و فساد و تبعیض” بر سر کار آمده هرجا که آیت الله رئیسی ریاست محترم جمهور فرصتی برایش فراهم شده است مباحث زیادی مکررا خطاب به وزرا ، استانداران و همه سطوح مدیریتی بویژه دلسوزان انقلاب گوشزد نموده است که به چند نمونه از آن اشاره می نمایم.
۱_ مدیران ناکارآمد را از چرخه مدیریتی حذف نمایید و افرادی که دارای روحیه جهادی ، تعهد و دانش مدیریتی هستند جایگزین نمایید

۲_ با مصادیق فساد مبارزه کنید و مدیران پاکدست و دلسوز را جایگزین نمایید.

۳_ مردم و دلسوزان نظام هر جا و در هر نقطه از کشور که رگه هایی از ناکارآمدی و فساد و برخورد تبعیض آمیز مشاهده نمودند ساکت ننشینند.

۴_ در جلسه ای که اخیرا با نمایندگانی از شوراهای اسلامی سراسر کشور داشتند شوراها را خط مقدم مبارزه با فساد و رانت خواری و ناکارآمدی خطاب نمودند.

اگر ریشه ها و دلایل شورش های گذشته بویژه فتنه اخیر را در یک جمله تشریح نماییم باید آن را به مثابه فوران نمودن غده چرکینی فرض کرد که به علت بی لیاقتی و ضعف تدبیر و ناکارآمدی و فساد مدیران ناصالح نظام سالهای متمادی بر روی هم انباشته شده بود و امروز با جلوه های متنوع و غیر متعارفی به همان شیوه تلخی که همگان شاهد آن بودیم در جامعه خودنمایی نمود و هزینه های زیادی بر حاکمیت دینی و اسلامی تحمیل کرد که اوج این رفتارهای بی شرمانه در سوزاندن قرآن کریم و هتاکی به مقدسات بود.

این وقایع همگی در شرایطی رخ داد که سابقه هشدارهای رهبر عظیم الشان انقلاب حضرت آیت الله امام خامنه ای ( مدظله العالی ) خطاب به سران قوا و تمامی کارگزاران نظام هم در خصوص جلوگیری از شبیخون فرهنگی و هم در زمینه امر به مبارزه با فقر و فساد و تبعیض به بیش از سی سال قبل میگردد.

با کمال تاسف و به رغم خواستگاه باطنی و رویکرد ریاست محترم جمهور در از بین بردن جرثومه های فساد و ناکارآمدی ، با ده ها منطق و استدلال و ذکر مصادیق متعددی می توان مدعی شد که در بسیاری از سطوح مدیریتی این دولت نه تنها چیزی عوض نشده بلکه در برخی از نواحی کشور زمام امور به دست افرادی افتاده که می‌شود به جرات مدعی شد که صد رحمت بر کفن دزد قبلی!

در همین جا به مدیرانی که از دانش مدیریتی کافی و پاکدستی لازم برخوردار نیستند باید هشدار داد که اگر وجدانی برایشان باقی مانده کمی با خدا و محکمه وجدان خود خلوت کنند که اگر واقعا مرد میدان این کارزار و مجاهدت نیستند قبل از آنکه دلسوزان واقعی انقلاب مجبور شوند چاره ای بیندیشند خودشان مرد و مردانه منصب هایی که در خورش نیستند را رها نموده و به اهلش واگذار نمایند .این انقلاب با طوفان ها و آزمون و خطاهای فراوانی دست و پنجه نرم نموده منصفانه نیست که گندکاری هایش از ناحیه کارگزاران فاسد و مدیران ناکارآمد باشد و ناسزا گویی و فحاشی هایش فقط به یک نفر برسد اینجاست که هر کس کمترین تعلق خاطری به این نظام دارد به معنی ندای تاریخی (( أینَ عمار ….))رهبر فرزانه انقلاب در فتنه ۸۸ و در فتنه اخیر که بدجور مظلومیت آن یگانه روزگار نمایان شد پی می برد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=8703

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها