افزونه جلالی را نصب کنید.

رفع تصرف ۳ هکتار از حریم رودخانه سنگی در شهرستان رودان

  • کد خبر : 9167
  • 07 بهمن 1401 - 19:45
رفع تصرف ۳ هکتار از حریم رودخانه سنگی در شهرستان رودان
رئیس کل دادگستری هرمزگان از رفع تصرف ۳ هکتار از حریم رودخانه سنگی در شهرستان رودان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان اظهارداشت: در راستای تأکیدات رئیس قوه قضاییه مبنی بر لزوم آزادسازی سواحل دریا، رودخانه‌ها و اراضی ملی، به دستور دادستان عمومی و انقلاب رودان نسبت به آزادسازی بیش از ۳ هکتار از بستر و حریم رودخانه سنگی در این شهرستان اقدام شد.

وی در ادامه افزود: طبق بازدیدهای میدانی مسئولین قضایی و گزارش های دریافتی از اداره منابع آب رودان، متصرفان غیرمجاز طی سال های اخیر اقدام به احداث باغ و مستحدثات غیرمجاز کرده بودند که در زمان وقوع بارندگی‌های شدید و طغیانی شدن رودخانه ها، خسارت‌های زیادی به بار می‌آورد.

قهرمانی با اشاره به تخریب مستحدثات غیر مجاز ایجاد شده در مسیر این رودخانه بر لزوم اهتمام ویژه دستگاه‌های متولی نسبت به گزارش سریع و به موقع تخلفات با هدف پیشگیری از خسارات احتمالی و شتاب بخشی به روند رسیدگی‌های قضایی به منظور صیانت از بیت‌المال تأکید کرد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان همچنین آزادسازی اراضی ملی و رفع تصرف از منابع طبیعی را از جمله مهمترین اولویت‌های دادگستری استان هرمزگان در راستای اجرای بند دوم اصل ۱۵۶ قانون اساسی و ناظر بر احیای حقوق عامه عنوان کرد و خاطر نشان ساخت: هرگونه زیاده‌خواهی و دست‌اندازی به اراضی ملی و عرصه‌های طبیعی، واکنش قاطع دستگاه قضایی و مجازات متخلفین را به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=9167

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها