افزونه جلالی را نصب کنید.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش هرمزگان:

لزوم توسعه فضاهای استاندارد مسابقاتی در هرمزگان

  • کد خبر : 9163
  • 07 بهمن 1401 - 0:04
لزوم توسعه فضاهای استاندارد مسابقاتی در هرمزگان
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش هرمزگان گفت: برای میزبانی مناسب از رویدادهای بزرگ ورزشی در استان نیازمند آن هست که فضاهای استاندارد مسابقاتی توسعه و افزایش یابد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر ، مهدی فولادی اظهار داشت: اگر امروزه اعتمادی نسبت به استان هرمزگان وجود دارد که مسابقات بزرگ دانش آموزی را کشور را به استان محول می کنند نشانگر کارکرد بسیار خوب افراد و مسئولان گذشته است.

وی افزود: قریب به دو هزار دانش آموز، سرپرست، مربی، ناظر، داور و عوامل اجرائی به مدت ۱۵ روز مهمان استان هرمزگان می باشند که میزبانی کم نظیری تا کنون برای ورزش دانش آموزی استان بوده است که این بیانگر اعتماد وزارت آموزش و پرورش به توانمندی های استان است.

به گفته فولادی، در دو رشته دو ومیدانی و فوتسال که به میزبانی هرمزگان برگزار خواهد شد، قریب به ۷۲۰ دانش آموز پسر و همچنین ۷۸۰ دانش آموز دختر حضور خواهند داشت.

دبیر مسابقات دو ومیدانی و فوتسال قهرمانی مدارس کشور در هرمزگان به اهداف میزبانی مسابقات اشاره داشت و تصریح کرد: بعد از پایان مسابقات، دانش آموزان سراسر کشور با تجربه های شیرین و زیبائی که کسب می کنند به عنوان سفیر استان، معرف توانمندی ها و ظرفیت مناسب استان ما خواهند بود.

فولادی افزود: شناخت نقاط ضعف و قوت در زیر ساختهای ورزش دانش آموزی و آشنائی با پتانسیل نیروی انسانی از دیگر اهداف میزبانی از این مسابقات کشوری بوده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش هرمزگان خاطر نشان ساخت: به علت درگیری کشور به بیماری کرونا و تعطیلی مدارس، دانش اموزان دچار فقر حرکتی شدند که چاقی و اضافه وزن یکی از بارزترین پیامدهای آن بود و سرمایه گذاری در مقوله ورزش دانش آموزی، نسل فردای جامعه را به سوی سلامت هدایت خواهد کرد.

مسابقات قهرمانی مدارس کشور در ابتدا از سطح مدرسه شروع شده است که خیل عظیمی از دانش آموزان شهر و روستا در آن مشارکت داشتند و پس از طی مراحل شهرستانی و استانی در قالب تیم منتخب راهی مسابقات کشوری می شوند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=9163

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها