افزونه جلالی را نصب کنید.
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان خبر داد:

برگزاری همایش ملی نغمه‌سرایان اهل بیت ویژه برادران اهل سنت در هرمزگان

  • کد خبر : 9192
  • 09 بهمن 1401 - 16:41
برگزاری همایش ملی نغمه‌سرایان اهل بیت ویژه برادران اهل سنت در هرمزگان
همایش ملی نغمه‌سرایان اهل بیت ویژه برادران اهل سنت در هرمزگان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از مرکز رسانه و روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده در دیدار اعضای ستاد برگزاری همایش ملی نغمه‌سرایان اهل سنت که در دفتر امام جمعه بندرعباس برگزار شد، اظهار داشت: میزبانی برنامه‌های فرهنگی ملی برای استان هرمزگان سودمند است و می‌تواند استان و ظرفیت‌های آن را در سطوح ملی معرفی کند.

وی، ضمن تاکید بر اهمیت توجه بر برنامه‌های جانبی همایش، ابراز کرد: برنامه‌هایی که در کنار همایش‌ها و اجلاسیه‌ها برگزار می‌شود گاهی اوقات به مراتب از خود همایش تاثیرگذارتر است به همین جهت باید به سمت افزایش تنوع و غنی‌سازی این برنامه‌ها گام برداشت.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان تصریح کرد: بازدیدهای متنوعی از ظرفیت‌های جامعه اهل سنت استان هرمزگان تعریف شود تا وضعیت تعامل با اهل سنت برای تمام حاضرین مشهود شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبادی‌زاده، ضمن تاکید بر همکاری دستگاه‌های مختلف در راستای برگزاری همایش ملی نغمه‌سرایان اهل بیت، گفت: با توجه به چالش‌های فرهنگی موجود در استان هرمزگان امیدوارم سال آینده بخشی از سهم مسئولیت‌های اجتماعی به سمت اجرای برنامه‌ها و همایش‌های فرهنگی سوق پیدا کند.
انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=9192

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها