به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، عباس شرفی در راستای اجرای طرح پویش همراهان سفر ایمن از وضعیت فروش بلیط های اتوبوس، ناوگان مسافربری بازدید کرد و به بررسی مشکلات شرکت های حمل ونقل مسافر، رانندگان و اتوبوس داران در این ایام، پرداخت.
وی ضمن تاکید بر رفع مشکلات ذکر شده به تماسهای مرکز ۱۴۱ اشاره کرد و گفت: در هر ماه بصورت متوسط۲۷ هزار تماس دریافتی از کاربران جاده ای ب با سامانه گویا ثبت می شود که بطور متوسط ۱۲۰۰ تماس به کارشناسان استانی در هرماه ارجاع و پاسخ داده شده است.
شرفی همچنین از کاربران جاده ای خواست در صورت مشاهده هرگونه مشکل در خصوص موضوعات مربوط به حوزه راه و حمل و نقل با تماس با شماره ۱۴۱ ، مسوولان را در انجام خدمات رسانی به آن عزیزان یاری نمایند.